شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

توصیه دولت آلمان به مردم: آب معدنی و کنسرو ذخیره کنید

L_-81.jpg

کاج پرس: 30-08-1401

اداره فدرال حمایت اجتماعی و امدادرسانی در بلایای طبیعی آلمان به مردم این کشور توصیه کرد خود را برای قطع برق در فصل زمستان آماده کنند و کنسرو و آب معدنی ذخیره کنند.

رئیس اداره فدرال حمایت اجتماعی و امدادرسانی در بلایای طبیعی آلمان طی مصاحبه‌ای گفت که مردم این کشور باید خود را برای قطعی برق در فصل زمستان آماده کنند.

وی تأکید کرد: باید فکر کنیم در فصل زمستان شاهد خاموشی و قطعی برق باشیم. منظور من قطعی برق موقت و منطقه‌ای است. این مسئله نه تنها به خاطر کمبود انرژی بلکه به خاطر کمک به شبکه توزیع انجام می‌شود.

به گفته این مقام آلمانی بسیاری از مقامات محلی در شهرداری‌ها در سراسر آلمان برای خاموشی‌های احتمالی آماده‌اند و برنامه‌های دقیقی را در این مسیر آماده‌ کرده‌اند.

وی گفت: البته شرایط برخی شهرها بسیار بدتر است. ما انتظار خاموشی‌های موقت کوتاه‌مدت را داریم، اما اینکه آمادگی خوبی برای آن ایجاد شود بسیار مهم است.

13980709000515_Test_PhotoN.jpg

تیسلر به مردم آلمان و مقامات توصیه کرد تا خود را برای چنین شرایطی آماده کنند و برای خود کنسرو و آب معدنی ذخیره کنند.

رئیس اداره فدرال حمایت اجتماعی و امدادرسانی در بلایای طبیعی آلمان به مردم گفت: در گام نخست چند بسته آب معدنی و کنسرو غذا ذخیره کنند و مقدار آن باید برای مصرف 10 روز کافی باشد. این پیشنهاد سازمان من به مردم است. پیام ما این است که برای بحران‌های احتمالی آماده باشید. فکر نکنید که همه چیز در همه شرایط از قبل آماده شده است.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا؛ وی گفت: در کنار تهیه غذا و آب برای چندین روز، مردم باید رادیو باطری‌خور و شمع تهیه کنند.......... ...... .................. ................ //.... کد 81L

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

https://t.me/kajpress00

https://www.instagram.com/kajpressnews

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .