جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

گام بلند وزارت  جهاد کشاورزی برای رفع تداخلات اراضی کشاورزی

L_-118.jpg

کاج پرس: 5-09-1401

رئیس سازمان امور اراضی از تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار به هر استان برای تسریع در رفع تداخلات اراضی ملی و کشاورزی خبر داد و گفت: در این زمینه ۴ استان کشور بهترین عملکرد را داشته اند.

رئیس سازمان امور اراضی از تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار به هر استان برای تسریع در رفع تداخلات اراضی ملی و کشاورزی خبر داد.

آقای صفدر نیازی در ادامه افزود: استان‌های قزوین، زنجان، یزد و چهارمحال و بختیاری بهترین عملکرد را در این زمینه داشتند.

رئیس سازمان امور اراضی با اشاره به وجود برخی مشکلات در روند رفع تداخلات، از جمله نقص ساختار و کمبود نیروی انسانی، گفت: به هر استان برای تجهیز دبیرخانه کمیسیون رفع تداخلات استانی، یک میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است تا در فرایند صدور سند تسریع شود.

به گزارش کاج پرس به نقل از مهر، بهبهانی، مشاور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هم از اختصاص روزهای یکشنبه هر هفته در سازمان ثبت اسناد و املاک، به رسیدگی به امور مربوط به صدور اسناد اراضی کشاورزی خبر داد و گفت: در این روز همه مدیران کل استانی، مسئولان کاداستر، رؤسای واحدهای ثبتی و کارشناسان مربوطه در روستاهای هدف مستقر خواهند شد و با تشویق کشاورزان به دریافت سند، امور مربوط به صدور اسناد کشاورزی را انجام خواهند داد.......... . ........ //.... کد 118L

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

https://t.me/kajpress00

https://www.instagram.com/kajpressnews

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .