سه شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

رشد ۵۷درصدی اعتبارات طرح‌های عمرانی وزارت جهاد کشاورزی

M_194.jpg

کاج پرس: 22-10-1401

اعتبارات طرح‌های عمرانی وزارت جهاد کشاورزی در سال ۱۴۰۲حدود ۵۷درصد رشد دارد.

بر اساس لایحه‌ای که صبح دیروز رئیس‌جمهوری تقدیم مجلس کرد، اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای وزارت جهاد کشاورزی در مجموع ۱۹میلیون و ۷۸۸هزار و ۲۹۷میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

از این میزان سهم تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ۱۱میلیون و ۳۷۳هزار و ۳۷۹میلیارد تومان و سهم اعتبارت هزینه‌ای ۸میلیون و ۴۱۴هزار و ۹۱۸میلیارد تومان است.

نکته مهم این است که اعتبارات در بخش تملک دارایی نسبت به اعتبارات ۱۴۰۱حدود ۵۷درصد رشد داشته است.

اعتبارت هزینه‌ای و تملک دارایی سایر زیربخش‌های وزارت جهاد کشاورزی برای سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی حدود ۲۵هزار میلیارد ریال، موسسه تحقیقات علوم باغبانی یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، موسسه تحقیقات برنج کشور ۶۸۵میلیارد ریال، سازمان دامپزشکی کشور ۱۲هزار میلیارد ریال، موسسه رازی ۱۷هزار میلیارد ریال، سازمان منابع طبیعی ۴۲هزار میلیارد ریال، موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور یک هزار و ۸۵۳میلیارد ریال است.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، له سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری دیروز (چهارشنبه، ۲۱دی‌ماه ۱۴۰۱) لایحه بودجه ۱۴۰۲کل کشور را به مجلس تقدیم کرد. این لایحه دومین لایحه بودجه‌ای است که دولت سیزدهم تدوین و به مجلس تقدیم کرده است. بر اساس ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۴۰۲کل کشور از حیث منابع و مصارف افزون بر ۵۲میلیون و ۶۱۶هزار و ۹۶۵میلیارد ریال است....‌......................... /کد 194M

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

https://t.me/kajpress00

https://www.instagram.com/kajpressnews

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .