سه شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید مدیرعامل بانک کشاورزی؛ سرعت و دقت در ارائه خدمات متناسب با نیاز مشتری

 

 

کاج پرس- 24/ 10/ 1401

مدیرعامل بانک کشاورزی با حضور در محل برگزاری «هفتمین نمایشگاه بین المللی جامع کشاورزی ایران» ضمن بازدید از نمایشگاه، شخصاً با مدیران شرکت های تولیدی و فعالان اقتصادی حاضر در نمایشگاه دیدار و درباره توسعه همکاری های بانکی گفت وگو کرد.

به گزارش کاج پرس به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، فرخ نژاد در این بازدیدها که با هدف توسعه و تعامل و همکاری هرچه بیشتر با واحدهای تولیدی و خدماتی حاضر در نمایشگاه و همچنین معرفی توانمندی ها و خدمات این بانک صورت گرفت، از برنامه ریزی برای ارائه بسته های خدمات بانکی متناسب با نیازهای مشتریان خبر داد.

مدیرعامل بانک کشاورزی افزود: خدمات ارزی و ریالی، ضمانت نامه ها، انواع تسهیلات و سایر خدمات نوین بانکی از طریق شبکه شعب این بانک در دسترس تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به ویژه بخش کشاورزی قرار خواهد داشت و کارکنان بانک در تلاشند در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز مشتریان باشند.

فرخ نژاد با اشاره به قابلیت ها و توانمندی های بانک کشاورزی در ارائه خدمات بانکی، بر شناسایی ظرفیت های تولید کنندگان و شرکت های فعال در بخش کشاورزی تأکید و با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه هایی فرصتی مناسب برای تحقق این هدف به شمار می رود، اظهار داشت: متناسب با نیازهای مشتریان و درچارچوب اختیارات قانونی، برنامه هایی در دست تدوین است که به زودی اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارکنان بانک در تمام سطوح و با تمام توان در خدمت مشتریان خواهند بود خاطرنشان کرد: همه ارکان بانک در اجرای برنامه های توسعه بازار و ارائه خدمات بانکی به جامعه هدف و ذینفعان به صورت فعالانه، مشارکت حداکثری خواهند داشت.

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .