پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

پرداخت ۱۰۰۰میلیارد تومان تسهیلات ویژه مکانیزاسیون کشاورزی

M_206.jpg

کاج پرس: 25-10-1401

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: یکهزار میلیارد تومان از ۵هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیصی برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی، پرداخت شده است.

به گزارش کاج پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی ، فرشید فرخ‌نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی، از تخصیص ۵هزار میلیارد تومان برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی خبر داد و افزود: یکهزار میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت و مابقی به همه استان‌های کشور ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: در مرحله اول پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی حدود ۲هزار میلیارد تومان اختصاص یافته است و در صورتی که تقاضا باشد و مشتریان بتوانند مستندات را کامل کنند، مابقی اعتبارات به این بخش ارائه می‌شود.

مدیرعامل بانک کشاورزی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به بیش از ده هزار میلیارد تومان رسیده و این بخشی از تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی است.

فرخ‌نژاد همچنین از افزایش ۲برابری تسهیلات بانک کشاورزی خبر داد و گفت: تا امروز بیش از ۱۵۰هزار میلیارد تومان در بانک کشاورزی تسهیلات پرداخت شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۲برابر افزایش داشته‌ است.

به گفته وی، در سال جاری متناسب با سیاست‌های کشور، تکالیف قانونی ابلاغی به بانک، ظرفیت‌ها و منابع بانکی، تخصیص اعتبار انجام می‌گیرد.................. ............ /کد 205 M

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

https://t.me/kajpress00

https://www.instagram.com/kajpressnews

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .