شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی خبر داد:

توزیع گوشت گوسفندی ۱۴۲هزار تومانی بدون محدودیت در کشور

M_221.jpg

کاج پرس: 28-10-1401

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام گفت: گوشت گوسفندی منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۱۴۲هزار تومان و گوساله مخلوط با قیمت ۱۵۲هزار تومان بدون محدودیت در کل کشور در حال توزیع است.

محمد جعفری افزود: توزیع گوشت گوسفندی و گوساله با قیمت مصوب در حال توزیع است و بدون محدودیت وزنی و در حد نیاز و کشش بازار این اقدام ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه ذخایر استراتژیک گوشت در وضعیت مناسبی قرار دارد، توزیع این محصولات با قیمت مصوب در کل کشور انجام می‌شود و محدودیتی برای توزیع در استان‌های مختلف و حجم تقاضا وجود ندارد.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام تصریح کرد: ذخایر استراتژیک که در بازار در حال توزیع است، این ذخایر از منابع داخلی و خارجی تامین شده و در بازار توزیع می‌شود.

جعفری افزود: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله مخلوط ۱۴۵هزار تومان است (قیمت سردست و ران کمی تفاوت دارد)، نرخ گوشت گوسفندی مخلوط نیز ۱۳۵هزار تومان است که درب سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام به توزیع‌کنندگان تحویل داده می‌شود.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، وی گفت: توزیع‌کنندگان این محصولات می‌توانند حداکثر ۷هزار تومان بابت سود خرده فروشی این محصولات اضافه کرده و به دست مردم برسانند........‌......................... /کد 221 M

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

https://t.me/kajpress00

https://www.instagram.com/kajpressnews

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .