پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد:

ادغام محیط زیست و منابع طبیعی اجتناب‌ناپذیر است

M_224.jpg

کاج پرس: 28-10-1401

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای نجات از مشکلات مربوط به منابع طبیعی و زیست محیطی راهکاری به جز ادغام این دو مجموعه نداریم.

«علی سلاجقه» در مراسم ششمین جشنواره ملی روز جنگلبان و جان‌نثاران منابع طبیعی که در محل این سازمان برگزار شد، افزود: سازمان منابع طبیعی باید از زیر مجموعه وزارت کشاورزی آزاد و به همراه سازمان محیط زیست تبدیل به یک وزارتخانه مستقل شود.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: ادغام منابع طبیعی در محیط زیست و تبدیل آنها به یک وزارتخانه بحث کارشناسی است که این امر باید روزی اجرایی شود.

وی تصریح کرد: وزارت منابع طبیعی حتما باید در کشور تشکیل شود تا مجموعه منابع طبیعی و محیط زیست در قالب یک ساختار واحد کنار یکدیگر قرار گیرند.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه به همین منظور نامه‌ای به رییس جمهوری ارسال شده، گفت: معتقدم نیازمند ادغام ۱۰۰درصدی این دو مجموعه هستیم تا یک ساختار نو برای محیط زیست و منابع طبیعی کشور طراحی شود.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، در ششمین جشنواره ملی روز جنگلبان و جانثاران منابع طبیعی از ۱۷جنگلبان نمونه کشوری و خانواده شهدای منابع طبیعی قدردانی شد..............‌......................... /کد 224 M

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

https://t.me/kajpress00

https://www.instagram.com/kajpressnews

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .