جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

رئیس سازمان امور اراضی کشور اعلام کرد:

رفع تداخلات اراضی مقدمه تثبیت مالکیت است

 

M_227.jpg

کاج پرس: 28-10-1401

رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: رفع تداخلات اراضی مقدمه تثبیت مالکیت است که دولت و وزارت جهادکشاورزی بر آن تأکید دارند.

«رضا افلاطونی» در هجدهمین جلسه قرارگاه صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، با بیان اینکه سازمان امور اراضی مسوولیت تثبیت مالکیت، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی در کشور را بر عهده دارد، افزود: استان‌ها نیز باید براساس برنامه تکلیفی خود جلسات کمیسیون رفع تداخلات را برگزار کنند تا بتوانیم به سرعت، رفع تداخلات را به اتمام برسانیم.

رییس سازمان امور اراضی کشور بر استفاده از ظرفیت تفاهمنامه موجود بین وزیر جهاد کشاورزی و وزیر کشور تاکید کرد و اظهار داشت: براساس این تفاهمنامه قرارگاه صدور اسناد در استان‌ها به ریاست استاندار تشکیل می‌شود و باید از ظرفیت استانداران، فرمانداران، بخشداران و شوراهای اسلامی و دهیاران برای حدنگاری و رفع تداخلات استفاده کنیم تا باعث تسریع امور شود.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، افلاطونی خاطرنشان کرد: طبق توافق صورت گرفته با سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری مقرر شده تا از ظرفیت کارشناسان تفسیر این سازمان برای تسریع تفسیر عکس‌ها و فرآیند رفع تداخلات در مدیریت‌های امور اراضی استان استفاده شود... ‌......................... /کد 227 M

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

https://t.me/kajpress00

https://www.instagram.com/kajpressnews

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .