پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

حدود ۳هزار میلیارد ریال وام طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها در کردستان پرداخت شد

N_3.jpg

کاج پرس: 01-11-1401

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان گفت: حدود سه هزار میلیارد ریال وام طرح مردمی سازی یارانه‌ها در قالب دامدار کارت در بخش کشاورزی استان پرداخت شد.

اسماعیل حیدری در گفت و گویی اظهار کرد: از ابتدای آغاز طرح مردمی سازی نظام یارانه‌ها در بخش کشاورزی تا پایان آذر سال جاری ۲هزار و ۹۴۷میلیارد ریال وام سرمایه در گردش به دارندگان واحدهای دام و طیور پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه این میزان وام به ۲هزار و ۳۳۰نفر از دامداران و مرغداران استان پرداخت شد، افزود: این اقدام حمایت ویژه‌ای برای تامین نهاده‌های مورد نیاز این واحدهای تولیدی بود.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان ادامه داد: با توجه به اینکه ۴۰تن از تولید گوشت در استان به سایر استان‌های کشور صادر می شود، در راستای جلوگیری از کاهش تولید در واحدهای دام و طیور و تامین امنیت غذایی مردم، وام مذکور در کمترین زمان ممکن و با تسهیل شرایط به متقاضیان پرداخت شد.

حیدری به طرح‌های در دست اقدام برای پرداخت تسهیلات در این بانک اشاره کرد و گفت: طرح تولید کمپوست قارچ اورامان، طرح گلخانه پوپو بیجار، نوسازی تجهیزات کارخانه آرد سنندج، طرح کشتارگاه مریوان و طرح تکمیلی گاوداری از جمله طرح‌های پذیرفته شده در بانک کشاورزی است که وام به آنها پرداخت شده است و در مرحله اجرا قرار دارند.

وی یادآور شد: بانک کشاورزی استان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی هم در حال حاضر در احداث یک باب مدرسه ۶کلاسه در روستای موسک مریوان مشارکت دارد.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، بانک کشاورزی کردستان از طریق ۳۷شعبه و یک باجه به ارائه خدمات به مردم استان به ویژه فعالان بخش کشاورزی می پردازد........................ ........................ /کد 3 N

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

https://t.me/kajpress00

https://www.instagram.com/kajpressnews

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .