جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

سخنگوی سازمان دامپزشکی کشور:

رشد ۴۰درصدی واکسیناسیون علیه بیماری‌های دامی در مناطق صعب العبور کشور

N_44.jpg

کاج پرس: 05-11-1401

سخنگوی سازمان دامپزشکی کشور گفت: از ابتدای رزمایش جهاد دامپزشکی تاکنون بیش از ۲میلیون دز واکسیناسیون و ۴میلیون و ۵۰۰هزار خدمت رایگان در مناطق صعب العبور عشایری و روستایی ارایه شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰درصد رشد را نشان می‌دهد.

«امین اسدی» با بیان اینکه رزمایش جهاد دامپزشکی در ۲۲استان کشور در حال اجراست افزود: اکنون شهرستان دشتی استان بوشهر یکی از مناطق عملیاتی این رزمایش است که تیم های قرارگاه محرومیت زدایی سازمان دامپزشکی کشور و بسیج سازندگی سپاه در حال اجرای آن هستند.

وی اظهارداشت: این عملیات برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های شایع تب برفکی و سیاه زخم در حال انجام است که طی دو روز بالغ بر ۵۰هزار راس دام ایمن سازی شده‌اند.

وی تصریح کرد: مرحله دوم این رزمایش در نیمه دوم بهمن ماه در یکی دیگر از شهرستان‌های صعب العبور استان بوشهر با بیش از ۳۵۰هزار راس دام ادامه می‌یابد.

به گزارش کاج پرس به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، سخنگوی سازمان دامپزشکی کشور گفت: البته در کنار این رزمایش دوره‌های آموزشی برای دامداران جهت رعایت بهداشت دام، فراورده های خام دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام ارایه می‌شود....................... ................./کد 43 N

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

https://t.me/kajpress00

https://www.instagram.com/kajpressnews

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .