پنجشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

توزیع ۴۰۵ تن کالای اساسی در شهر کرمانشاه

N_281.jpg

 

کشاورزی آینده جهان: 21/12/1401

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از توزیع ۴۰۵ تن انواع کالاهای اساسی در ۱۲۰ غرفه نمایشگاه تنظیم بازار کرمانشاه بین شهروندان خبر داد.

«علی چاله چاله» در گفت و گویی ضمن بر شمردن اهمیت برپایی نمایشگاه تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه افزود: جزو اولین استان‌های در کشور بودیم که با همکاری اتحادیه اصناف و نمایشگاه بین المللی و شهرداری کرمانشاه به مدت ۱۲ روز نمایشگاه تنظیم بازار را با استقرار ۱۲۰ غرفه در بوستان شاهد کرمانشاه برگزار کردیم.

وی اظهار داشت: باتوجه به تصمیمات اتخاذ شده در استانداری کرمانشاه و تاکید استاندار به منظور حذف واسطه ها و دلالان این نمایشگاه در فضایی شامل ۲ هزار و ۵۰۰ متر برپا شد و اقلام تنظیم بازار و تولیدات صنایع کشاورزی و تولیدات زنان روستایی در دسترس شهروندان کرمانشاهی قرار گرفت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه در ادامه گفت: با همکاری اداره غله و تعاون روستایی و امور عشایری و اتحادیه دامداران موفق شدیم در نمایشگاه مذکور نزدیک به ۴۰۵ تن کالای اساسی شامل؛ نزدیک به ۲۵۰ تن برنج هندی و تایلندی، ۲۵ تن شکر، ۲ تن مرغ گرم، چهار تن قند، نزدیک به ۱۸ تن گوشت گرم گوسفندی و گاوی و ۴۹ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد، روغن ۳۰ تن، تخم مرغ ۶ تن، رب ۲۰ تن و ماکارونی یک تن به همراه تولیدات صنایع کشاورزی و زنان روستایی را بدون واسطه در اختیار مراجعین قرار دهیم.

چاله چاله، برپایی نمایشگاه تنظیم بازار کالاهای اساسی توسط سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه را امری مهم و بی سابقه برشمرد و گفت: تصمیم داریم با همکاری شهرداری کرمانشاه در مناطق مختلف شهر کرمانشاه کار توزیع کالاهای اساسی و گوشت قرمز را در غرفه های تدارک دیده شده به صورت ثابت ادامه دهیم که این مهم به طور قطع در تنظیم بازار کالاهای اساسی و رضایت مندی شهروندان بسیار موثر خواهد بود.

وی در پایان از فرمانداران و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان کرمانشاه خواست همراه با شهر کرمانشاه برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه های عرضه مستقیم و بدون واسطه کالاهای اساسی را در شهرستان‌ها نیز عملیاتی نمایند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز با اشاره ضرب الاجل ۴۸ ساعته استاندار کرمانشاه به فرمانداران سراسر استان در روز پنجشنبه ۱۸ اسفند، گفت: ۲۰ مکان عرضه اقلام اساسی در شهرستان‌های استان از بیستم اسفند ماه راه‌اندازی شده و یک مکان هم در حال ایجاد است.

«عبدالوحید محمدی» افزود: براساس گزارش سازمان جهاد کشاورزی در خصوص استقرار محل های عرضه مستقیم اقلام اساسی در شهرستان‌های استان، هم اکنون هفت محل برای عرضه کالا در شهرستان کرمانشاه راه‌اندازی شده است.

به گفته وی، همچنین در شهرستان گیلانغرب ۲ محل و در هر یک از دیگر شهرستان هم یک محل برای ارائه کالاهای تنظیم بازاری به مردم ایجاد شده و در یک شهرستان هم در حال راه اندازی است.

محمدی اظهار کرد: در این مکان ها اقلامی مانند گوشت منجمد، برنج، مرغ منجمد، شکر و روغن با قیمت دولتی به هم استانی ها عرضه می شود.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.................................................. -کد 280 N

تلگرام: https://t.me/kajpress00

اینستگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .