پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مهندس علی ابراهیمی، نمایندۀ پیشین مجلس، مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران شد

 

 

کشاورزی آیندۀ جهان-31/ 02/ 1402

یک منبع موثق خبر داد که از میان گزینه های مختلف، هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران کشور با اجماع؛ مهندس «علی ابراهیمی» را به عنوان مدیرعامل این تشکل سراسری انتخاب کردند. از سویی دکتر نیکبخت، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی هم از این انتخاب آراء هیات مدیره استقبال کرد و مقرر شد که حکم ایشان از طریق رئیس هیات مدیره اتحادیه ابلاغ شود تا مراحل تائید آن انجام شود.

به گزارش خبرنگار کشاورزی آیندۀ جهان(کاج پرس)، مهندس علی ابراهیمی دارای نگرش خاص خود مبنی بر تعامل سازنده و همراهی مستقلانه با وزارت جهادکشاورزی است و این روش را برای پیشبرد برنامه های اتحادیه مثبت می داند. در عین حال به استقلال تشکل های سراسری تاکید دارد.

مهندس ابراهیمی، معاونت امور دام استان مرکزی را در کارنامه فعالیت کاری و مدیریتی خود دارد و با صنعت دام و طیور و مسائل و مشکلات تولید و بازرگانی آن آشنایی کامل دارد.

ایشان که تحصیل کردۀ مقطع کارشناسی ارشد ژنتیک و اصلاح نژاد می باشد و مدتی به عنوان رئیس هیات مدیره صندوق توسعه استان مرکزی نیز انجام وظیفه کرده است، نمایندۀ دوره دهم مجلس شورای اسلامی از حوزۀ انتخابیه شازند استان مرکزی و عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست و در سال چهارم دورۀ نمایندگی خود(سال 1398)، رئیس این کمیسیون بوده است.

صاحب نظران صنعت مرغداری، این انتخاب هیات مدیره اتحادیه سراسری را گرچه با تاخیر، انتخابی هوشمندانه، متناسب با شرایط اقتصادی کشور و به ویژه با توجه به تفویض برخی اختیارات دولت به مرغداران؛ سازنده و امید بخش ارزیابی می کنند.

گفتنی است، مدیرعامل پیشین که با رای و نظر هیات مدیره فعالیت خود را شروع کرده بود، بعد از مدتی با این تشخیص که کارآمدی لازم برای این سمت را ندارد توسط همان هیات مدیره کنار گذاشته شد زیرا بر این باور بودند که ایشان پیش از پیگیری آنچه منافع و مصالح مرغداران است در پی کسب شهرت و انجام مصاحبه های بی حاصل و نابهنگام در رسانه ها بود و عملا کمتر مشکلات حاد و دشواری های پیش روی اتحادیه را پیگیری و دنبال می کرد.

مجموعه رسانه های "کاج پرس"، "مجلۀ صنایع زیرساخت های کشاورزی، غذایی، دام و طیور (دامپروران سابق)" و مجله "پیش به سوی کشاورزی اقتصادی" ، انتخاب مهندس علی ابراهیمی را تبریک می گوید و امیدوارند مدیرعامل جدید بتواند از پس مشکلات پیچیدۀ این صنعت با درایت و اندیشه های نوین اقتصادی و بازرگانی برآید.

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال نمایید:

t.me/kajpress00

instagram.com/kajpressnews 

ble.ir/@kajpress_ir
eitaa.com/kajpress

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .