شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

انبار توزیع نهاده‌های کشاورزی شرق استان تهران راه‌اندازی شد

 

C_87.jpg

کشاورزی آینده جهان : 9/3/1402

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران از بازسازی و راه‌اندازی انبار تامین و توزیع نهاده های کشاورزی شرق استان تهران در شهرستان دماوند خبر داد.

علی محمدحسینی در این باره گفت: این انبار در سال های گذشته تحت عنوان انبار سرد سیب زمینی فعالیت داشت اما تقریبا غیرفعال شده بود که با دستور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره به چرخه فعالیت برگشت.

وی ادامه داد: این انبار توانایی ذخیره کودهای شیمیایی شهرستان های شرق استان تهران را دارد و در فاز اول راه اندازی این مرکز حدود هزار تُن انواع نهاده های کشاورزی در این انبار ذخیره و توزیع خواهد شد.

به گفته محمدحسینی، پس از عملیات بازسازی کامل بیش از ۲هزار تُن کود در شرق استان ذخیره و توزیع خواهد شد.

پیشتر وی به خبرنگاران گفته بود که تعداد چهار هزار و ۵۰۲ حواله به صورت الکترونیکی توسط مراکز جهاد کشاورزی در استان تهران صادر و در اردیبهشت ماه امسال مقدار ۲هزار و ۱۱۲ تُن کود شیمیایی توزیع شده است.

این مسئول افزود: با توجه به اتصال سامانه پایش کودی با سامانه جامع پهنه بندی، کود تنها به اشخاصی تعلق می گیرد که کشاورز واقعی بوده و میزان کشت آن در سامانه پهنه بندی مشخص شده باشد.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، محمدحسینی خاطرنشان کرد: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان های استان تهران هم باید با هماهنگی معاون تولیدات گیاهی سازمان نسبت به ارائه خدمات قابل قبول به کشاورزان و جذب حداکثر سهمیه کودهای شیمیایی تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.. . ................................ . کد 87 C

- - - - - - - - - -

instagram.com/kajpressnews

ble.ir/@kajpress_ir

eitaa.com/kajpress

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .