شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

استاندار بوشهر:

تکمیل زنجیره ارزش صنعت پرورش آبزیان استان بوشهر ضروری است

 

C_118.jpg

کشاورزی آینده جهان: 13/3/1402

استاندار بوشهر گفت: تکمیل زنجیره ارزش صنعت پرورش آبزیان در بخش ماهی، میگو، جلبک و صدف از اولویت‌های استان به شمار می‌رود.

احمد محمدی‌زاده در بررسی روند اجرایی طرح‌های زنجیره ارزش صنعت پرورش آبزیان اظهار کرد: در زمینه تکمیل ارزش صنعت پرورش آبزیان استان همه حلقه‌های این زنجیره در حال تکمیل شدن هستند.

وی با بیان اینکه با همکاری بخش خصوصی زنجیره ارزش صنعت پرورش آبزیان استان در حال کامل شدن است، افزود: تولید مولد و خوراک آبزیان، پرورش، تهیه غذای میگو و ماهی پرورشی، فرآوری، بسته‌بندی، سردخانه و صادرات در اولویت برنامه زنجیره صنعت پرورش آبزیان قرار دارد.

استاندار بوشهر از تکمیل زنجیره ارزش در بخش ماهی و میگو پرورشی خبر داد و تصریح کرد: در چهار ماه گذشته عملیات ساخت مرکز بزرگ فرآوری آبزیان از سوی بخش خصوصی آغاز شد و در کنار آن واحد تولید خوراک ماهی و میگو با ظرفیت 110 هزار تن در بوشهر ساخته می‌شود.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، محمدی‌زاده با اشاره به آغاز عملیات اجرایی مرکز فرآوری آبزیان در اهرم تنگستان گفت: روند کار در ساخت مرکز بزرگ فرآوری آبزیان توسط بخش خصوصی بسیار خوب است و گروه پیمانکاری، مشاوره‌ای و مهندسین در این منطقه شکل گرفته و در حال تکمیل این طرح هستند.

وی عنوان کرد: امید می‌رود امسال این پروژه وارد مدار بهره‌برداری شود و یکی دیگر از زنجیره‌های ارزش در این صنعت کامل شود........................ ................. ............... . ........................... کد 118 C

- - - - - - - - - -

instagram.com/kajpressnews

ble.ir/@kajpress_ir

eitaa.com/kajpress

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .