اخبار کشاورزی:
تولیدات رسانهای در حوزه زمین باید حرفهای و هنرمندانه انجام شود
کشاورزی آینده جهان: 22/12/1402
مدیرکل دفتر ترویج، روابط عمومی و امور بینالملل گفت: تولیدات رسانهای اعم از خبر، گزارش، فیلم، موشن گرافیک، اینوگرافیک و. .. برای تاثیرگذاری بر مخاطبان باید حرفهای و هنرمندانه انجام شود.
سیدشهاب سیدمحسنی در نشست با کارشناسان و رابطان ترویج و روابط عمومی ستادی و مدیریت امور اراضی استانها به صورت وبیناری ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: افزایش آگاهی مردم، نقش مهمی در جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و حفظ و صیانت از زمین به عنوان بستر تولید و امنیت غذایی دارد.
وی افزود: کارشناسان و رابطان ترویج و روابط عمومی باید از انواع روشها و تکنیکهای رسانهای، تبلیغی و انتشاراتی به صورت حرفه ای و هنرمندانه برای اطلاعرسانی و فرهنگسازی در خصوص تبیین اهمیت حفظ و حراست از زمینهای کشاورزی استفاده کنند.
مدیر کل دفتر ترویج، روابط عمومی و امور بینالملل سازمان امور اراضی با تاکید بر انجام فعالیتها به صورت استاندارد و حرفهای گفت: روابط عمومی، علم، فن و هنری است که باید دستاندرکاران آن با مهارتهای ارتباطی، نوشتاری، دیداری و شنیداری به خوبی آشنا باشند که بتوانند وظایف و ماموریتهای اطلاعرسانی و اطلاعیابی را به نحو مطلوب انجام دهند.
وی افزود: ارائه گزارش عملکرد و فعالیتهای سازمان در حوزههای رفع تداخلات، صدور اسناد، یکپارچگی اراضی و توسعه کشاورزی از طریق رسانههای جمعی بویژه شبکههای اجتماعی ضروری است.
سیدمحسنی با اشاره به ارزیابی عملکرد و برنامه تکلیفی کمی و کیفی در حوزه ترویج و روابط عمومی در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: ارائه عملکرد کمی و کیفی در زمینههای مختلف ترویجی و روابط عمومی باید همراه با مستندات باشد تا قابلیت بررسی دقیق و درست را داشته باشد.
وی افزود: با مستندسازی فعالیتهای ترویجی و روابط عمومی در طول سال میتوان ارزیابی دقیق از عملکرد و برنامهها داشت و از طریق به نقاط ضعف و قوت در فعالیتها پی برد.
به گزارش کاج پرس به نقل از روابط عمومی سازمان امور اراضی کشور، همچنین در این نشست کارشناسان و رابطان ترویج و روابط عمومی، مسایل، مشکلات و پیشنهادهای خود را برای توسعه و پیشرفت فعالیتها در حوزه ترویج و روابط عمومی بیان کردند....................... ...........…........ // کد 165. Ee
--------------------
instagram.com/kajpressnews
ble.ir/@kajpress_ir
eitaa.com/kajpress