دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

معرفی ۲۹۴ واحد صنفی استان قزوین به تعزیرات حکومتی در ماه مبارک رمضان

F-__91.jpg

کشاورزی آینده جهان: 18/01/1403

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۹۴ واحد صنفی این استان به دلیل تخلفات صنفی در ماه رمضان جریمه و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

محمدحسین عطایی از شناسایی ۱۴۴ نانوایی متخلف در این استان و معرفی آن‌ها به سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد و اظهار کرد: در جریان بازرسی از حدود ۲ هزار و ۶۰۰ باب واحد صنفی که از ابتدای ماه رمضان صورت گرفته، ۹۲۱ واحد نانوایی هم مورد بازرسی صنفی قرار گرفتند.

وی افزود: از بین ۹۲۱ واحد نانوایی بازرسی‌شده ۱۴۴ واحد نانوایی به دلیل داشتن تخلفات صنفی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند که عمده این تخلفات شامل تعطیلی غیرمجاز، کم‌فروشی، گران‌فروشی و عدم درج قیمت مصوب بوده استمتخلف در این استان و معرفی آن‌ها به سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد و اظهار کرد: در جریان بازرسی از حدود ۲ هزار و ۶۰۰ باب واحد صنفی که از ابتدای ماه رمضان صورت گرفته، ۹۲۱ واحد نانوایی هم مورد بازرسی صنفی قرار گرفتند. وی ادامه داد: از بین ۹۲۱ واحد نانوایی بازرسی‌شده ۱۴۴ واحد نانوایی به دلیل داشتن تخلفات صنفی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند که عمده این تخلفات شامل تعطیلی غیرمجاز، کم‌فروشی، گران‌فروشی و عدم درج قیمت مصوب بوده است. فرمانده قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین با اشاره به بازرسی از حدود ۱۷۰۰ باب واحد صنفی دیگر خاطرنشان کرد: از میان این واحدهای صنفی (غیرنانوایی) هم ۱۵۰ واحد صنفی به خاطر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، کم‌فروشی و عرضه خارجه از شبکه کالا جریمه شده و به تعزیرات معرفی شدند. عطایی ادامه داد: با بازرسی و نظارت کارشناسان واحد مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی این سازمان در ماه رمضان در مجموع ۲۹۴ واحد صنفی در استان قزوین جریمه مالی شده و به تعزیرات حکومتی هم معرفی شدند. وی از تذکر شفاهی به حدود ۲۳۰۰ واحد صنفی به خاطر تخلف خبر داد و گفت: در ضمن در یکی از موارد یک واحد مرغ‌فروشی در ناصرآباد شهر قزوین که اقدام به قطعه‌بندی کردن غیرمجاز مرغ و بسته‌بندی آن به منظور فروش با قیمت بالاتر از قیمت مصوب می‌کرد، شناسایی و پلمپ شد.

به گزارش کاج پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به کشف ۱۳۰ کیلوگرم مرغ قطعه‌بندی‌شده غیرمجاز از این واحد مرغ فروشی در حومه شهر گفت: برای این واحد صنفی متخلف هم به دلیل قطعه‌بندی غیرمجاز مرغ، عدم درج قیمت و گران‌فروشی پرونده جریمه تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد...... /.... ......................…................. // کد 91 F_

--------------------

instagram.com/kajpressnews

ble.ir/@kajpress_ir

eitaa.com/kajpress

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .