دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

معاون وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد:

جهش تولید کشاورزی با اتکا به نیروی انسانی متعهد و متخصص

F-__148.jpg

کشاورزی آینده جهان: 26/01/1403

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی گفت: جهش تولید کشاورزی با اتکا به نیروی انسانی متعهد و متخصص امکان پذیر است.

«هوشنگ محمدی» در پیامی ضمن تبریک «۲۵ فروردین، روز ملی منابع انسانی» افزود: بخش کشاورزی نقش راهبردی در امنیت غذایی کشور و نقش تعیین کننده ای در تامین نیاز داخلی و ایجاد ارزش افزوده اقتصادی دارد.

وی بیان داشت: اصلی ترین عامل اجرایی شدن راهبرد‌ها و برنامه‌های اجرایی این بخش، نیروی انسانی آن است که با مدیریت درست سایر منابع، می‌تواند بهترین نتیجه را در نیل به اهداف تعیین شده تامین کند. امروزه اعتلای بخش کشاورزی بیش از پیش نیازمند تلاش و اهتمام کارکنان این بخش است.

محمدی ادامه داد: در این راستا مدیریت منابع انسانی، حیاتی ترین و ارزشمندترین عامل همه تحولات و کیفیت ارائه خدمات است. از این منظر راهبری و توسعه سرمایه انسانی، سیستم‌های برنامه ریزی جذب و نگهداری، مدیریت بهینه منابع مالی و دارایی ها، طراحی و سازماندهی ساختار و مشاغل، بهبود مستمر فرآیندهای انجام کار، بهره گیری از نظام‌های نوین مدیریت و فناوری، با تکیه بر ارزش‌ها و مولفه‌های فرهنگ جهادی در ارائه خدمات موثر و رضایت بخش به ذینفعان یکی از حوزه‌های کلیدی در تحقق اهداف وزارت جهاد کشاورزی را تشکیل می‌دهد.

وی تاکید کرد: سه برنامه اولویت دار «اصلاح و تقویت ساختار سازمانی»، «ایجاد تحول در نظام‌های سازمانی» و «بهبود سطح رفاه کارکنان» به عنوان راهبردهای اساسی در نظام جامع منابع انسانی وزارت متبوع هدفگذاری شده است.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، این مقام مسوول ابراز امیدواری کرد: با تلاش مضاعف و تعامل همکاران شاغل در این حوزه، فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» با اتکا بر نیروی انسانی متعهد، چابک و برخوردار از فکر و مدیریت درست بیش از پیش تحقق یافته و وزارت جهادکشاورزی بتواند متناسب به جایگاه بزرگ خود و شان آن با ایستادگی، عزم راسخ و توکل به خدا و امید به آینده روشن، راهگشای تجارب جدید در مدیریت منابع انسانی دستگاه‌های اجرایی کشور باشد............ ... // کد 148 F_

--------------------

instagram.com/kajpressnews

ble.ir/@kajpress_ir

eitaa.com/kajpress

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .