شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه خبرداد:
هفته آینده کمبود مرغ در استان کرمانشاه برطرف می‌شود

اخبار کشاورزی: رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه خبرداد: هفته آینده کمبود مرغ در استان کرمانشاه برطرف می‌شود

 

26/4/1400 ساعت: 9:18
کاج پرس:
رییس سازمان جهادکشاورزی کرمانشاه میانگین مصرف روزانه مرغ در استان را ۱۲۰ تن در روز اعلام کرد و گفت: تلاش می‌کنیم از ابتدای هفته آینده برخی کمبودهای ایجاد شده در بازار را جبران کنیم.
نوربخش حاتمی در جلسه ستاد تنظیم بازار کرمانشاه اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا ظرف ۷۲ ساعت آینده ۲۰۰ تن مرغ به استان وارد کنیم تا نیاز بازار مرتفع و کمبودها جبران شود.
وی دلیل کمبود مرغ در بازار را کاهش حدود ۵۱۰ هزار قطعه ای جوجه ریزی در خرداد امسال عنوان کرد و گفت: با این حال پیگیری‌های لازم برای این کاهش انجام شده و هفته آینده شرایط بهتری را خواهیم داشت. حاتمی یادآوری کرد: امروز (پنجشنبه) ۷۲ تن مرغ در استان توزیع شده که ۳۲ تن آن در شهر کرمانشاه بوده است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه همچنین از افزایش توزیع مرغ منجمد در استان خبر داد و گفت: فروشگاه‌های زنجیره ای و واحدهای سیار این کار را با جدیت بیشتری در هفته آینده انجام خواهند داد. وی در ادامه از فعالیت ۵۷۶ واحد مرغداری استان خبر داد و گفت: میزان تولیدات آنها به ۷۲ هزار تن در سال می‌رسد. حاتمی در پایان از رشد ۲۲ درصدی تولید گوشت مرغ در استان طی هشت سال اخیر خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: از ابتدای هفته آینده بازرسان سازمان به صورت جدی بر نحوه توزیع مرغ در استان نظارت خواهند کرد. محسن دارابی همچنین با اشاره به آغاز توزیع مرغ منجمد در استان گفت: قیمت مصوب هر کیلوگرم ۲۰۰ هزار ریال خواهد بود. وی در پایان گفت: هماهنگی‌های لازم برای واردات ۱۰۰ تنی گوشت مرغ منجمد توسط سازمان صمت انجام و طی یکی دو روز آینده انجام خواهد شد..کدA168
در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:
کانال تلگرام: https://t.me/kajpress00
پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .