شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:
با حضور مسعود منصور، رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور
نامگذاری یک بلوار در تهران بنام جنگلبان

اخبار کشاورزی: با حضور مسعود منصور، رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور نامگذاری یک بلوار در تهران بنام جنگلبان

 

26/4/1400 ساعت: 12:28
کاج پرس:

صبح پنج‌شنبه 24تیرماه با حضور مسعود منصور رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و مرتضی رحمان‌زاده شهردار منطقه 22 تهران، آرش میلانی رئیس کمیته محیط زیست و عضو شورای شهر تهران و تعدادی از مدیران منابع‌طبیعی و شهرداری، یک بلوار در منطقه 22 بنام جنگلبان نامگذاری شد.
صبح پنج‌شنبه 24تیرماه با حضور مسعود منصور رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و مرتضی رحمان‌زاده شهردار منطقه 22 تهران، آرش میلانی رییس کمیته محیط زیست و عضو شورای شهر تهران و تعدادی از مدیران منابع‌طبیعی و شهرداری، یک بلوار در منطقه 22 بنام جنگلبان نامگذاری شد.
به گزارش کاج پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل‌ها، مسعود منصور در آیین نامگذاری بلوار جنگلبان با گرامیداشت یاد و خاطره جنگلبانان که جانشان را برای حفاظت از منابع طبیعی از دست داده اند گفت: نامگذاری بلوار جنگلبان به خاطر یک عمر ایثار و فداکاری و هویت بخشی به جنگلبانان کشور در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی انجام شده است. او افزود: طبیعت بر گردن ما حق دارد و نامگذاری یک خیابان بنام جنگلبان در واقع حرمت نهادن و فرهنگ سازی برای حفاظت از طبیعت است.
رییس سازمان جنگل‌ها همچنین خاطرنشان کرد: خوشبختانه نامگذاری میدان و یا خیابانی بنام جنگلبان اکنون در سراسر کشور گسترش و تعمیم پیدا کرده و هر ماه در یک شهر این نامگذاری توسط شهردار و مدیران منابع طبیعی انجام می‌شود.
مسعود منصور در ادامه با بیان اینکه شهردار منطقه 22 همواره حامی طبیعت و فضای سبز شهری است به ایجاد نخستین پارک آبخیز در این منطقه از تهران اشاره کرد و گفت: این پارک در سطح 592 هکتار در منطقه 22 ایجاد می‌شود و می‌تواند علاوه بر جلوگیری از فرسایش خاک و سیل، تفرجگاه خوبی برای مردم تهران محسوب شود.
بر اساس این گزارش، در پایان مراسم رونمایی از بلوار جنگلبان، مدیر کل منابع طبیعی استان تهران و شهردار منطقه 22 برای احداث پارک آبخیز شمشاد تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کرده اند...کدA176
در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:
کانال تلگرام: https://t.me/kajpress00
پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .