پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:
وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:
کلنگ‌زنی ۱۰۰ هزار واحد مسکونی وزارت جهاد کشاورزی در ۴ استان

اخبار کشاورزی: وزیر جهاد کشاورزی خبر داد: کلنگ‌زنی ۱۰۰ هزار واحد مسکونی وزارت جهاد کشاورزی در ۴ استان

26/4/1400 ساعت: 13:28
کاج پرس:
«کاظم خاوازی» امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی براساس تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی که با حضور وزرای جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی برگزار شد، افزود: یکی از مهمترین رسالت‌ها و ماموریت‌های ما رسیدگی به وضعیت رفاهی کارکنان است.
وزیر جهاد کشاورزی اظهارداشت: ما در این راستا و برای خانه‌دار شدن همه مردم دو کار مشترک را با راهنمایی وزیر راه و شهرسازی پیگیری کردیم، اولین وظیفه ما این بود که کمک کنیم املاکی که در کشور وجود دارد و بدون استفاده است را با کمک سازمان جنگل‌ها و مراتع و سازمان امور اراضی کشور برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن شناسایی کنیم.
خاوازی تصریح کرد: مسوولیت اراضی غیر برخوردار که از لحاظ کاربری و برخورداری حق آبه در حاشیه شهرها وضعیت و کیفیت مناسبی ندارند را به وزارت راه و شهرسازی می‌دهیم که در اختیار مردم قرار بگیرد تا بتوانند از این اراضی در طرح اقدام ملی مسکن استفاده کنند.
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه با همکاری وزیر راه و شهرسازی برای اجرای پروژه ۱۰۰ هزار واحدی مسکن به توافق رسیدیم، اضافه کرد: کارگروه‌هایی برای شناسایی افراد ضعیف و شناسایی پیمانکاران تشکیل شده است.
وی افزود: برای این سه کارگروه از مهرماه سال گذشته تفاهم‌نامه امضا شد که اکنون در حال کار هستند و امروز در چهار استان خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی کلنگ زنی شد.
خاوازی با بیان اینکه به سرعت نسبت به شناسایی املاک و اراضی برای پیگیری امور اقدام شود، اضافه کرد: کارکنان و پرسنل این وزارتخانه باید مطالبه‌گری داشته باشند تا این کار با سرعت انجام شود.
وزیر جهاد کشاورزی از وزیر راه و شهرسازی خواست تا به بانک مسکن اجازه بدهند در کنار وزارت جهاد کشاورزی همکاری لازم را داشته باشند تا خدمت کوچکی به مردم کنیم.
به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی براساس تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی قرارداد استان‌ها بین کارگزاران و سه شرکت پیمانکاری در حضور دو وزیر به امضا رسید...... .کدA178
در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:
کانال تلگرام: https://t.me/kajpress00
پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .