شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:  دعوت روسیه از تمامی زنبورداران جهان برای شرکت در گردهمایی آنلاین و رایگان «روندهای جهانی زنبورداری»

اخبار کشاورزی:

دعوت روسیه از تمامی زنبورداران جهان برای شرکت در گردهمایی آنلاین و رایگان «روندهای جهانی زنبورداری»

 

23/6/1400

کاج پرس:

گردهمایی بین‌المللی آنلاین “روندهای جهانی زنبورداری” ۲۰ و ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۹ و ۳۰ شهریور۱۴۰۰) با نگاهی بر رویدادها و تحولات جهانی زنبورداری در روسیه، میزبان چهل و هفتمین آپی‌موندیا (سپتامبر۲۰۲۲)، برگزار می‌شود.

گردهمایی بین‌المللی آنلاین «روندهای جهانی زنبورداری» در روزهای ۲۰ و ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۹ و ۳۰ شهریور۱۴۰۰) با نگاهی بر رویدادها و تحولات جهانی زنبورداری در روسیه، میزبان چهل و هفتمین آپی‌موندیا (سپتامبر۲۰۲۲)، برگزار می‌شود.

در این گردهمایی به موضوعاتی همچون اقتصاد زنبورداری، زیست شناسی و سلامت زنبورعسل، زنبورداری در جهان، توسعه روستایی زنبورداری، تکنولوژی زنبورداری، کیفیت و گرده افشانی، زنبوردرمانی و معرفی جمهوری باشقیرستان (باشکورتستان) و شهر اوفا پرداخته می شود.

رئیس جمهوری باشقیرستان- Башҡортоста́н Респу́бликаһы (باشکورتستان- Bashkortostan ) با اشاره به اینکه نسلهای جدید زنبورداران توانسته اند عسل این منطقه را به عنوان برند تجاری معروف تهیه کنند، گفت: باشکورتستان در تولید عسل تجاری، از نظر تعداد زنبورستان ها، فعالیت‌های فرآوری و تحقیقاتی ومحصولات زنبورداری در کشور روسیه پیشرو است و از همه مهمانان چهل و هفتمین کنگره بین المللی آپیموندیا و نمایشگاه ApiExpo در سال ۲۰۲۲ استقبال می‌کند.

عسل جمهوری باشقیرستان- Башҡортоста́н Респу́бликаһы (باشکورتستان- Bashkortostan) و محصولات منحصر به فرد آن، سالانه برنده جوایز متعددی از نمایشگاه‌های بزرگ بین المللی و ملی می‌شوند و از ارزش بالایی برخوردار است.

چهل و هفتمین آپی‌موندیا و کنگره جهانی زنبورعسل به دلیل شیوع بیماری کرونا با تاخیر یک ساله، ۱۰-۵ سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی (۱۴ تا ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ خورشیدی) در شهر اوفا Ufa روسیه برگزار می‌شود. اوفا مرکز جمهوری باشکورتستان در فدراسیون روسیه است. منطقه باشقيرستان يا همان باشكورتستان در بخش اروپائى و آسيايى روسيه و در نزديكى كوه هاى أورال واقع شده است.

به گزارش کاج پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل اتحادیه سراسری زنبورداران ایران، لازم به ذکر است در سال ۱۹۷۱ ، کنگره بین المللی آپیموندیا در مسکو برگزار شد و همه شرکت کنندگان گرمترین خاطرات را از آن به یاد دارند.حال پس از ۵۰ سال، کنگره آپیموندیا دوباره به روسیه باز می‌گردد و در پایتخت عسل این کشور، جمهوری باشكورتستان در سال آینده برگزار خواهد شد.

برای راهنمایی جهت شرکت در این گردهمایی آنلاین و رایگان، می‌توانید با «مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل اتحادیه سراسری زنبورداران ایران» هماهنگ شوید..کدB81

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

کانال تلگرام: https://t.me/kajpress00

پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .