جمعه, ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

پرداخت بیش از ۱۴ میلیارد تومان به گندم کاران خراسان جنوبی

اخبار کشاورزی:  پرداخت بیش از ۱۴ میلیارد تومان به گندم کاران خراسان جنوبی

27/6/1400

کاج پرس:

ضیاییان احمدی مدیر این استان در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: گندم خریداری شده توسط مراکز خرید تعاون روستایی و انبارهای مکانیزه غله استان تاکنون ۲ میلیون ۸۲۷ هزار ۵۲۱ کیلوگرم بوده است.

ضیائیان احمدی افزود: میزان خرید گندم توسط انبار مکانیزه بیرجند و قاین ۴۱۷ هزار و ۶۰ کیلوگرم و میزان گندم خریداری شده توسط تشکل‌های تعاون روستایی ۲ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۴۶۱ کیلوگرم بوده است.

وی گفت: مجموع مبلغ گندم خریداری شده از کشاورزان تاکنون ۱۴۱ میلیارد و ۱۹۸ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۶۵۰ ریال بوده است.

وی افزود: گندم خریداری شده در سال گذشته ۲۰ هزار و ۴۲ تن بوده که از این میزان ۱۳ هزار و ۹۳۸ تن توسط مراکز خرید تعاون روستایی و ۶۱۰۴ تن توسط غله خریداری شده است.

مدیر تعاون روستایی استان گفت: اولین محموله گندم در تاریخ ۲۹ اردیبهشت تحویل مراکز خرید گندم شده و خرید در برخی از مراکز کماکان ادامه دارد.

به گزارش کاج پرس به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان خراسان جنوبی،ضیائیان احمدی افزود: بیشترین میزان خرید در شهرستان بشرویه به میزان ۸۱۷ هزار و ۵۲۸ کیلوگرم و شهرستان طبس به میزان ۸۱۴ هزار و ۴۹۰ کیلوگرم بوده است.

وی گفت: گندم خریداری شده توسط مراکز خرید تعاون روستایی به انبار مکانیزه بیرجند و قاین حمل و کل مطالبات گندم کاران پرداخت شده است.

امسال ۱۷ هزار و ۹۳۷ هکتار سطح زیر کشت گندم آبی و ۷۵۵۰ هکتار سطح زیر کشت دیم و جمعاً ۲۵ هزار و ۴۸۶ هکتار سطح زیر کشت گندم استان بوده است...کدB123

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

کانال تلگرام: https://t.me/kajpress00

پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .