سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

محمدرضا اسکندری سرپرست منطقه آزاد اروند شد

 

 

کاج پرس - 23/ 07/ 1400

با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، «محمدرضا اسکندری» به عنوان «سرپرست منطقه آزاد اروند» منصوب شد.

به گزارش کاج پرس، در نشست صبح امروز شورای معاونین سازمان منطقه آزاد اروند، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی ضمن تقدیر از زحمت های"حسین گروسی"، با اعطای حکم سرپرستی، سکان منطقه آزاد اروند را به محمدرضا اسکندری سپرد.

در حکم انتصاب محمدرضا اسکندری ذکر شده است، تجربه مدیریت کلان کشوری در سطوح مختلف و تخصص مرتبط در حوزه های اقتصادی و کشاورزی که نیاز امروز منطقه آزاد اروند و شهرهای آبادان و خرمشهر است مبنای انتصاب وی به این سمت بوده است.

گفتنی است؛ «محمد رضا اسکندری» به مدت چهار سال تمام وزیر جهاد کشاورزی دولت نهم بود، وی پیش از این به مدت 12 سال مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر بوده است.

اسکندری که خود خوزستانی و متولد سال 1338 در اهواز، دانش آموخته کارشناسی مهندسی کشاورزی از دانشگاه چمران است و فعالیت سیاسی خود را از سال 1358 در جهاد سازندگی آغاز کرد.

وی همچنین از سال 1368 تا 1376 رییس سازمان جهاد سازندگی استان خوزستان بود.

پیش از وی «حسین گروسی» با حفظ مسئولیت خود به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مسئولیت سرپرستی سازمان منطقه آزاد اروند را نیز بر عهده داشت.

کاج پرس: اسکندری مدیری است با توانایی های خستگی ناپذیر اجرایی که علاوه بر آنچه خود در حوزۀ نظری باور دارد، برای تحقق اهداف طرح ها و برنامه ها به صاحب نظران مختلف مراجعه می کند تا آن چه در عمل اجرا می شود جامع و مانع باشد.

در عین حال اسکندری به عنوان مدیری ارشد به افکار عمومی و قضاوت آنان اهمیت می دهد؛ به همین دلیل همواره برای رسانه ها و نظر موافق و مخالف آنان اهمیت زیادی قایل است.

 

------------------------------------

به شبکه های اجتماعی ما بپیوندید:

کانال تلگرام: http://www.t.me/kajpress00

پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .