پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

وزیر اقتصاد خبرداد:

پیشنهاد جایگزینی کارت اعتباری کالای اساسی با ارز 4200

 

اخبار کشاورزی:  وزیر اقتصاد خبرداد:  پیشنهاد جایگزینی کارت اعتباری کالای اساسی با ارز 4200

کاج پرس: 27/7/1400

وزیر اقتصاد گفت: ستاد اقتصادی دولت به دنبال اصلاح رویه‌هایی که منجر به افزایش منافع مردم از ارز ترجیحی و حذف رانت‌‌های مربوط به آن‌ خواهد بود. پیشنهادهایی نیز مبنی بر جایگزینی کارت‌های اعتباری کالاهای اساسی به جای تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی مطرح شده است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

سید احسان خاندوزی در حاشیه نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظرف یک تا دو هفته آینده با استعلام از مجلس اشتباه برداشت سازمان مالیاتی از ماده ۷ قانون احکام دائمی بررسی می‌شود.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور و عدم اطمینان‌ حاصل از آن اولویت وزارت اقتصاد باید تسهیل فرایندهای کسب و کار باشد. بعد از ۱۱ سال از راه اندازی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی باید گره گشایی‌هایی در فضای کسب و کار صورت می‌گرفت.

وزیر اقتصاد و دارایی خاطرنشان ساخت: بسیاری از مجوزهای دولتی منشأ رانت و فساد شده‌اند. بنابراین باید تعداد مجوزها کاهش پیدا کند و مقررات از روندی ثابت پیروی کنند. به دنبال کاهش صدور مجوزهای کسب و کار هستیم ولی ممکن است علیرغم این موضوع، مقاومت‌هایی در برخی بخش‌های دولتی دیده شود.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایلنا، وی در ادامه بیان کرد: ستاد اقتصادی دولت به دنبال اصلاح رویه‌هایی که منجر به افزایش منافع مردم از ارز ترجیحی و حذف رانت‌‌های مربوط به آن‌ خواهد بود. پیشنهادهایی نیز مبنی بر جایگزینی کارت‌های اعتباری کالاهای اساسی به جای تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی مطرح شده است که باید مورد بررسی قرار گیرد........ ......کدC136

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

کانال تلگرام: https://t.me/kajpress00

پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .