پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

آزادسازی ۶۵ هزار مترمربع زمین کشاورزی در ری

اخبار کشاورزی:  آزادسازی ۶۵ هزار مترمربع زمین کشاورزی در ری

کاج پرس: 1/9/1400

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری از تخریب ۴۴ فقره ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی ۶۵ هزار متر مربع از زمین‌های مرغوب کشاورزی در بخش خاوران این شهرستان خبر داد.

جبرئیل برادری در گفت و گویی اظهار داشت: این اقدامات در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و در روستای قاسم آباد بخش خاوران شهرستان ری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه اداره جهاد کشاورزی نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز را در سال جاری تشدید کرده است، افزود: تمامی این ساخت و سازهای غیرمجاز با دستور قضایی تخریب شد.

برادری اضافه کرد: این ساخت و سازه برای افزایش ارزش افزوده اراضی کشاورزی انجام شده بود که با حضور عوامل نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، نمایندگان دادستانی و بخشداری تخریب شد. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی خاطرنشان کرد: با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: تیم‌های گشتی جهاد کشاورزی ری به صورت شبانه روزی محدوده‌های این منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می‌کنند.

برادری از همه مالکان و کشاورزان خواست که قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مکاتبه کنند.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، بخش خاوران با مرکزیت قیامدشت از توابع شهرستان ری در مسیر آزادراه امام رضا(ع) واقع شده و بر اساس آخرین سرشماری حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد............... .. کدD233

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

تلگرام: https://t.me/kajpress00

اینستاگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .