جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

برگزاری نشست مشترک اتحادیه‌های سراسری دامداران و دام سبک با شرکت دانش بنیان ویرا واکسن شایا

اخبار کشاورزی:  برگزاری نشست مشترک اتحادیه‌های سراسری دامداران و دام سبک با شرکت دانش بنیان ویرا واکسن شایا

کاج پرس: 6/9/1400

در این نشست، دکتر لیاقتی عضو هیات مدیره سازمان هدف از این جلسه را آشنایی طرفین با ظرفیت‌ها و توان یکدیگر برای همکاری‌های مشترک برشمرد و اظهار داشت: که فرصت بسیار مناسبی ایجاد شده تا تعاونی‌ها و اتحادیه‌های شبکه تحت پوشش سازمان، از محصولات و خدمات شرکت‌های دانش بنیان به صورت مستقیم استفاده کنند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر شبکه تعاونی‌ها بازار خوبی برای این شرکت‌ها به شمار می‌رود و سازمان تلاش می‌کند تا تعامل و همکاری مشترک این این دو مجموعه را فراهم نماید.

در ادامه، نمایندگان شرکت محصولات و واکسن‌های تولیدی خود را معرفی کرده و ویژگی‌های آنها را تشریح و اظهار داشتند که ما ظرفیت تولید سالانه بیش از ۲۵۰ میلیون دز واکسن را داریم و تولیدات خود را در سه فاز برنامه ریزی کردیم اولویت تولید ما واکسن PPR و اکتیمای، واکسن تب برفکی و همچنین واکسن‌های باکتریایی است که در سه فاز تولید خواهد شد.

همچنین نمایندگان اتحادیه‌های سراسری دامداران و دام سبک ضمن استقبال از ورود شرکت‌های دانش بنیان به تامین نیازها و نهاده‌های مورد نیاز دامداران این موضوع را به نفع مصرف کنندگان و هم چنین رونق شرکت‌های داخلی بر شمرده و تاکید کردند که حتما اتحادیه‌ها از آن حمایت می‌کنند و آماده اند تا واکسن‌های تولید داخل و شرکت‌های دانش بنیان را جایگزین واکسن‌های وارداتی نمایند.

به گزارش کاج پرس به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی، در ادامه نماینده دفتر توسعه و آموزش، آمادگی دفتر را برای برگزاری دوره‌های آموزشی توجیهی برای ارکان و اعضای شبکه را اعلام کرد و با ابراز علاقه مندی سازمان برای تعامل بیشتر با شرکت‌های دانش بنیان و ترویج محصولات این شرکت‌ها در شبکه را انجام دهند و همچنین این دفتر در نظر دارد تا دوره‌های آموزشی ویژه ای از شرکت‌های دانش بنیان و محصولات و خدمات آنها برای معرفی به شبکه تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها در تقویم آموزشی سال ۱۴۰۱ سازمان بگنجاند...... ... ...... ...... کدD304

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

تلگرام: https://t.me/kajpress00

اینستاگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .