جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

هیچ گزارشی از افزایش قیمت دریافت نکرده ایم

 

 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: بازار محصولات مورد نیاز حوزه دامپزشکی را به صورت صد در صدی تحت کنترل داریم و اجازه افزایش قیمت داده نمی‌شود.

کاج پرس- 01/ 03/ 1401

به گزارش کاج پرس، سید محمد آقامیری،رئیس سازمان دامپزشکی کشور، در خصوص تاثیر آزادسازی ارز بر قیمت داروهای مورد نیاز دامپزشکی گفت: حذف ارز ترجیحی هیچ تاثیری در قیمت دارو، واکسن و مواد بیولوژیکی که در حوزه دامپزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد ندارد.

آقامیری در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه از گذشته دارو، واکسن و مواد بیولوژیکی حوزه دامپزشکی با استفاده از ارز نیمایی وارد کشور شده است و اجازه افزایش قیمت در این بخش را نمی دهیم، افزود: هرچند که سازمان دامپزشکی وظیفه‌ و ماموریتی برای مدیریت و کنترل قیمت ها ندارد اما از آنجایی که افزایش قیمت ها می‌تواند باعث شود دامداران برخی داروها و واکسن ها را استفاده نکنند و این موضوع منجر به شیوع بیماری شود بر بازار نظارت می کنیم.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با تاکید بر اینکه بازار محصولات مورد نیاز حوزه دامپزشکی را به صورت صد در صدی تحت کنترل داریم و اجازه افزایش قیمت داده نمی شود، عنوان کرد: در برخی از واکسن ها در مقایسه با سال گذشته شاهد کاهش قیمت هستیم و این کاهش قیمت ها نیز تداوم پیدا می‌کند.

آقامیری تصریح کرد: تاکنون هیچ گزارشی از افزایش قیمت دارو، واکسن و مواد بیولوژیکی حوزه دامپزشکی دریافت نکرده ایم.

----------------------------

به شبکه های اجتماعی ما بپیوندید:

کانال تلگرام: http://www.t.me/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .