جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وزارت جهاد کشاورزی باید از طریق بانک کشاورزی و سایر بانک های عامل نظارت دقیق بر ارائه تسهیلات ارزان قیمت داشته باشد

 

 

رئیس کمیته دامپروری کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: شرکت‌ پشتیبانی امور دام باید در حمایت از تولیدکنندگان مازاد مرغ و تخم مرغ تولیدکنندگان را خریداری و ذخیره سازی کند.

 

کاج پرس- 01/ 03/ 1401

 

به گزارش کاج پرس، احد آزادی خواه، رئیس کمیته دامپروری کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست روز شنبه 31 اردیبهشت‌ ماه کمیته متبوع خود، گفت: دستور کار نشست امروز بررسی شرایط و وضعیت تامین نهاده های دامی و تولید گوشت مرغ و تخم مرغ بود که در این نشست نمایندگانی از بخش خصوصی، گمرک، وزارت جهاد کشاورزی و بانک مرکزی حضور داشتند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر اینکه یکی از مسائل طرح شده در نشست امروز بدهی نهاده های وزارت جهاد کشاورزی به تولیدکنندگان در ماه های اسفند و فروردین بود، افزود: مقرر شد بانک کشاورزی از برنامه ها و اقدامات خود به منظور پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان در جهت تامین سرمایه در گردش آنها به کمیته دامپروری گزارشی ارائه کند.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقرر شد وزارت جهاد کشاورزی در راستای کاهش حق بیمه مرغداران با توجه به تغییر قیمت نهاده های دامی اقداماتی را انجام دهد، تصریح کرد: شرکت‌ پشتیبانی امور دام باید در حمایت از تولیدکنندگان مازاد مرغ و تخم مرغ تولیدکنندگان را خریداری و ذخیره سازی کند.

آزادی‌خواه با اشاره به اینکه وزارت جهاد کشاورزی باید از طریق بانک کشاورزی و سایر بانک های عامل نظارت دقیق بر ارائه تسهیلات ارزان قیمت برنامه ریزی شده داشته باشد، ادامه داد: در این نشست مقرر شد بازار صادرات مرغ و تخم مرغ مازاد به صورت تدریجی فراهم سازی شود.

 

----------------------------

به شبکه های اجتماعی ما بپیوندید:

کانال تلگرام: http://www.t.me/kajpress00

 

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .