پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

وزیر جهاد کشاورزی وارد تبریز شد

G_213.jpg

کاج پرس: 7/04/1401

وزیر جهاد کشاورزی به منظور بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی شهرستان ملکان از طریق فرودگاه شهید مدنی وارد تبریز شد تا به ملکان سفر کند.

صبح امروز سه‌شنبه سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی برای بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی شهرستان ملکان و بازدید از طرح‌های کشاورزی وارد تبریز شد.

بازدید از کشتارگاه دام و طیور، بازدید از شهرک گلخانه‌ای ملکان، بازدید از مرکز تحقیقات غاز، بازدید از کانال آبیاری مبارک شهر و کلنگ زنی کانال یولقونلوی جدید و بازدید از شبکه‌های فرعی سد شهید کاظمی، شرکت در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی ملکان از جمله برنامه‌های وزیر جهاد کشاورزی در سفر به استان آذربایجان شرقی است.

در جریان این سفر، وزیر جهاد کشاورزی ضمن دیدار و گفتگوی رو در رو با بهره برداران و متولیان بخش کشاورزی ملکان از نزدیک با مشکلات و چالش‌های این حوزه اثرگذار آشنا می‌شود.

در سفر ساداتی نژاد به استان آذربایجان شرقی، معاونین و مدیران کل وزارتخانه جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی او را همراهی می‌کنند.

به گزارش کاج پرس به نقل از مهر، گفتنی است وزیر جهادکشاورزی قبل از حضور در شهرستان ملکان، به منظور بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق به استان آذربایجان غربی سفر می‌کند....... ... ........ کد213 G

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

تلگرام: https://t.me/kajpress00

اینستاگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .