جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

آقامیری خبر داد:

تشکیل ستاد ملی تب کریمه کنگو

G_216.jpg

کاج پرس: 7/04/1401

ستاد ملی تب کریمه کنگو به ریاست معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور تشکیل شد.

سید محمد آقامیری معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور پس از جلسه شورای مدیران در خصوص اهم تصمیمات اتخاذ شده اعلام کرد: با توجه به اهمیت پیشگیری و کاهش موارد ابتلا به شیوع تب کریمه کنگو و همکاری تمام دست اندرکاران دستگاه‌های مرتبط، ستاد ملی تب کریمه کنگو به ریاست سازمان‌ دامپزشکی کشور تشکیل می‌شود‌.

وی با بیان اینکه در راستای توجه ویژه به نیازهای تحقیقاتی دامپزشکی مرکز نوآوری در سازمان دامپزشکی کشور شکل خواهد گرفت تا در زمینه نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی به تحقیق با رویکرد تامین نیاز بهره برداران در حوزه دامپزشکی بپردازد افزود: پس از اینکه اخیرا شورای عالی راهبردی تحقیقات دامپزشکی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج شکل گرفت، باید به سرعت آزمایشگاه‌های تخصصی دولتی دامپزشکی راه اندازی شود.

آقامیری در همین راستا افزود: تحقیقات باید در حوزه بیماری‌های مشترک بسیار فعال وارد عمل شود.

به گزارش کاج پرس به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه باید جهادکشاورزی تا پایان سال در تمام استان‌ها فعال شود افزود: در جلسه شورای مدیران مقرر شد تا در راستای جهادتبیین هر آنچه در استان‌ها انجام می‌شود در رسانه‌ها مرتب انعکاس یافته و مطرح شود. ضمن اینکه اخبار منعکس شده باید موجب شکوفایی امید گردد.............. ... ...... کد216 G

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

تلگرام: https://t.me/kajpress00

اینستاگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .