پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

سیدجواد ساداتی نژاد خبرداد:

در تامین نهاده‌های دامی فسادی رخ نداده است

G_229.jpg

کاج پرس: 8/04/1401

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به تاخیر یکی از شرکت‌های واردکننده نهاده‌های دامی، گفت: در این موضوع فسادی رخ نداده و هیچ گونه اختلاس و رانتی ایجاد نشده است.

سیدجواد ساداتی نژاد دربازدید از طرح‌های کشاورزی و مشکلات این بخش در ملکان در جمع خبرنگاران افزود: به این شرکت دلار و ارزی تخصیص نیافته، طبق قوانین و ضوابط زمانی بانک مرکزی به یک شرکت ارز پرداخت می‌کند که کالای شرکت وارد گمرک شده باشد.

وی گفت: برنامه ریزی کردیم تا تامین نهاده‌های این شرکت انجام شود البته بخشی وارد شده اما ارزی به شرکت داده نشده و مبلغ ریالی نیز در بازارگاه موجود است.

ساداتی نژاد افزود: در بحث نهاده‌های دامی و تامین آن یک سامانه شفاف به نام بازارگاه داریم که نهاده‌های دامی در آن به خریداران عرضه می‌شود اما با این حال نهادی را مامور کردیم تا احیانا اگر تخلفی صورت گرفته بررسی و رسیدگی کند.

وی اضافه کرد: ضمن اینکه معاونت بازرگانی نیز وظیفه رصد شرکت‌های عرضه کننده نهاده‌ها را عهده دار است.

وی گفت: در شرایطی هستیم که به آرامش نیاز داریم و نباید با انتشار برخی اخبار ذهن تولید کنندگان را مشغول کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: دامداران و مرغداران نگران نباشند و بدانند که وزارت جهاد کنار و حامی آنهاست تا تولید متوقف نشود و به پایداری برسد.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، وزیر جهاد کشاورزی عصر امروز با حضور در ملکان از برخی طرح‌های کشاورزی این شهرستان بازدید و عملیات اجرایی برخی طرح‌ها را نیز آغاز کرد............................. .................. کد229 G

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

تلگرام: https://t.me/kajpress00

اینستاگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .