جمعه, ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

بازدید معاون سازمان مرکزی تعاون روستایی از شرکت تعاونی تولیدی زعفران کاران وامنان گلستان

G_257.jpg

کاج پرس: 11/04/1401

معاون سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران‏، زعفران وامنان را دارای قابلیت‌های مهمی برای سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و حتی گردشگری در روستای وامنان آزادشهر دانست.

محمدی معاون توسعه تشکل‌ها سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به اتفاق مهندس زارع، مدیرکل دفتر نظام‌های بهره برداری در بازدید از شرکت تعاونی تولیدی زعفرانکاران وامنان آزادشهر ضمن تقدیر از فعالیت‌های متنوع این شرکت و مدیریت تعاون روستایی استان گلستان گفت: زعفران وامنان با توجه به کیفیت و مرغوبیت، یکی از قابلیت‌های مهم توسعه به منظور سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و حتی گردشگری است و بایستی با تشویق و ترغیب کشاورزان برای توسعه این محصول ارزشمند هدف گذاری شود.

بازدید معاون سازمان مرکزی تعاون روستایی از شرکت تعاونی تولیدی زعفران کاران وامنان گلستان

صالح المومنین، مدیر تعاون روستایی استان گلستان در ادامه این بازدید تاکید کرد: تشکیل این تعاونی تولیدی زعفران کاران در وامنان می‌تواند گام مهمی در رسیدگی و پیگیری مسائل و مشکلات زعفران کاران تلقی شود و مدیریت تعاون روستایی استان برای حمایت از تولید و توسعه این محصول آمادگی کامل خود را اعلام می‌دارد.

به گزارش کاج پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران‏، صالح المومنین همچنین بر توزیع هوشمند کالا‌های اساسی تاکید کرد و گفت: در راستای سیاست‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و تاکیدات مقام عالی سازمان و با توجه به اهمیت هوشمندسازی زنجیره‌های تامین و توزیع محصولات کشاورزی، باید از خدمات و فعالیت‌های نوآورانه شرکت‌های استارتاپی در استان بهره‌مند شد... .... ......... .. کد257 G

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

تلگرام: https://t.me/kajpress00

اینستاگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .