جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

افتتاح پایانه صادراتی جنوب کرمان توسط معاون رئیس‌جمهور

I_-3.jpg

کاج پرس: 22/05/1401

معاون پارلمانی ریاست جمهوری در مراسمی طی شامگاه پنجشنبه و در جریان سفر استانی دولت به کرمان فاز نخست پایانه صادراتی جنوب این استان در جیرفت را افتتاح کرد.

افتتاح این پایانه صادراتی با توجه به تولید انواع محصولات کشاورزی در جنوب استان رویداد بسیار مهمی در صادرات این محصولات به شمار می رود.

سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور در مراسم افتتاح این طرح با بیان اینکه سیاست ما سیاست همسایگی است، بر توجه ویژه دولت در زمینه تبادلات مختلف، صادرات و دیگر امورات مرتبط با سیاست همسایگی تاکید کرد.

وی افزود: دولت در زمینه صادرات محصولات کشاورزی نگاه ویژه ای به همسایگان خود در کنار دیگر کشورهای خارجی دنیا دارد.

معاون پارلمانی ریاست جمهوری به بهره برداری فاز اول پایانه صادراتی اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت کشاورزی منطقه جنوب کرمان بویژه شهرستان جیرفت احداث این مجموعه نقش مهمی در این بخش ایفا می کند.

وی افزود: دولت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری حمایت می کند لذا بخش خصوصی هم مشارکت بیشتری در این زمینه داشته باشد.

حسینی ادامه داد: تمامی دستگاه های مربوطه برای مشارکت بیشتر بخش خصوصی مشارکت و زمینه را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم کنند.

وی به طرح مرز هوایی فرودگاه جیرفت نیز اشاره کرد و گفت: این طرح پیگیری و حمایت می شود چرا که این طرح نیاز منطقه است.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا سفر استانی دولت به کرمان عصر پنجشنبه با ورود رییس جمهور به دیار کریمان شروع شد و طی امروز (جمعه) نیز ادامه دارد.............. ........ ..‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌............ -کد 3 I

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

تلگرام: https://t.me/kajpress00

اینستگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .