پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

روزانه یک کشتی حامل کالاهای اساسی وارد بنادر کشور می‌شود

I_-32.jpg

کاج پرس: 23/05/1401

از ابتدای سال جاری تا ۱۵ مرداد، روزانه یک فروند کشتی حامل کالای اساسی وارد بنادر جنوب و شمال کشور شده و محموله‌های این کشتی‌ها پس از پهلوگیری، تخلیه و بارگیری به مقصد مراکز ذخیره‌سازی در اقصی نقاط کشور ارسال شده است.

روزانه یک کشتی حامل کالاهای اساسی وارد بنادر کشور می‌شود

کالاهای اساسی وارد شده به کشور شامل گندم، برنج و روغن خام از مجموع خریدهای این شرکت است که برای تأمین ذخایر استراتژیک کشور، عرضه به مراکز مصرف و تنظیم بازار این کالاها از مبادی خارجی، خریداری و وارد کشور می‌شود.

این گزارش می‌افزاید، از ابتدای سال جاری تا ۱۵ مرداد، بیش از ۳ میلیون و ۶۰۲ هزار تن از این اقلام از طریق بنادر جنوبی و شمالی، وارد کشور شده است و در حال حاضر، محموله‌های چند کشتی حامل کالای اساسی که اخیراً در بنادر کشور پهلوگیری کرده‌اند نیز در حال تخلیه هستند.

به گزارش کاج پرس به نقل از فارس، گفتنی است، با برنامه‌ریزی مناسب برای تأمین کالای اساسی در سال جاری و خرید و واردات این کالاها، میزان قابل توجهی گندم، برنج، روغن خام و شکر خام ذخیره‌سازی شده است که با توجه به نیاز بازار، از طریق شبکه‌های توزیع سراسری در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.................. -کد 32 I

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

تلگرام: https://t.me/kajpress00

اینستگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .