پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

شرکت بازرگانی دولتی خبر داد؛

حمل‌ونقل یک‌سره ۱۰۳ هزار تن گندم و روغن خام از بندر امام (ره)

I_-56.jpg

کاج پرس: 24/05/1401

طبق اعلام شرکت بازرگانی دولتی ایران، دو کشتی اقیانوس‌پیمای حامل کالاهای اساسی به وزن ۱۰۳ هزار تن وارد بندر امام (ره) شدند.

دو فروند کشتی اقیانوس‌پیمای حامل کالاهای اساسی به وزن ۱۰۳ هزار تن وارد بندر امام (ره) شده‌اند که محموله‌های آن‌ها به صورت حمل‌ونقل یک‌سره به مقاصد تعیین شده ارسال می‌شوند.

این دو کشتی که شامل ۷۰ هزار تن گندم و ۳۳ هزار تن روغن خام خوراکی هستند، در اسکله فله بار مجتمع بندری امام خمینی (ره) پهلو گرفته‌اند تا محموله‌های آن‌ها پس از انجام عملیات اداری و گمرکی، تخلیه و برای ذخیره‌سازی به صورت حمل‌ونقل یک‌سره که از مزیت کاهش هزینه‌های تأمین برخوردار است، به مقاصد تعیین شده ارسال شوند.

بر اساس این گزارش، کالاهای اساسی این دو کشتی توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران خریداری شده‌اند و محموله گندم پس از تخلیه در اسکله، بدون توقف و انبارش موقت، به صورت یک‌سره به اقصی نقاط کشور ارسال خواهد شد و محموله روغن خام نیز با تانکرهای مخصوص به کارخانه‌های تصفیه روغن خوراکی انتقال می‌یابند.

به گزارش کاج پرس به نقل از مهر، گفتنی است، در حال حاضر، چند فروند کشتی حامل گندم نیز به مقصد بندر امام خمینی (ره) در مسیر هستند که در روزهای آینده در لنگرگاه این مجتمع بندری پهلو می‌گیرند، ضمن اینکه در چهار ماه نخست امسال، یک میلیون و ۳۵۰ هزار تن گندم و روغن خام از طریق این بندر مهم، وارد کشور شده است................. ....... -کد 56 I

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

https://t.me/kajpress00

https://www.instagram.com/kajpressnews

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .