پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

معاون وزیر جهادکشاورزی:

امنیت غذایی کشور در دست ۴.۵ میلیون کشاورز است

I_-74.jpg

کاج پرس: 25/05/1401

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: امنیت غذایی کشور هم اکنون در دست ۶۲ هزار کارمند جهاد کشاورزی و ۴.۵ میلیون کشاورز ایرانی است.

هوشنگ محمدی در آیین تکریم و معارفه سرپرست جهادکشاورزی خوزستان در سرسرای اداری این سازمان افزود: شعار وزیر جهاد کشاورزی اقتدار غذایی کشور است که به همراه اقتدار فناوری که امروز در وزارت و دیگر عرصه ها در حال پیگیری است با عنوان دانش بنیان در حال برنامه ریزی و اجراست.

وی با بیان اینکه در اقتدار غذایی همه عوامل مثبت وجود دارد گفت: ارزآوری، اشتغال پایدار ، ثروت آفرینی در دل اقتدار غذایی و به همراه فناوری است.

محمدی با بیان اینکه باید فضا و رویه برای امنیت غذایی تغییر و تحول یابد و با روش جدید طراحی شود افزود: امید بخشی و کارآمدی اولویت وزارت جهاد کشاورزی در انتخاب مدیران است.

معاون وزیر جهادکشاورزی ادامه داد:اگر تحول و توسعه کشاورزی را یک مثلث در نظر بگیریم فنی مهندسی، نهادهای مردمی و سرمایه سه راس این مثلث هستند.

وی با بیان اینکه مردم نباید در پیچ و خم اداره ها گم شوند گفت: عملکرد ما متبلور در تولید است اگر نتوانیم اعتماد عمومی را جلب کنیم کارها پیش نخواهد رفت.

وی ادامه داد: طبق گفته رییس جمهور ، اقتصاد روستاها و کشاورزی باید متحول شود و باید تلاش کنیم مردم کنار ما باشند.

محمدی خوزستان را کربلای ایران و قلب کشاورزی کشور بیان کرد و گفت:بیش از ۱۳ درصد محصولات کشاورزی کشور در خوزستان تولید می‌شود و این نشان از وجود ظرفیت های مهم کشاورزی در این خطه زرخیز است.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، درآیین تکریم و معارفه سرپرست سازمان جهادکشاورزی خوزستان، سید رحمت‌اله پریچهر به عنوان سرپرست جهادکشاورزی خوزستان معرفی و از خدارحم امیری زاده مدیرکل پیشین جهادکشاورزی استان در مدت چهار سال این سمت قدردانی شد.. ... ...... -کد 74 I

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

https://t.me/kajpress00

https://www.instagram.com/kajpressnews

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .