جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

ششمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، غذاهای دریایی و صنایع وابسته برگزار می‌شود

L_-75.jpg

کاج پرس: 28-08-1401

ششمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، ماهی‌گیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته(ifex ۲۰۲۲) در تاریخ ۲۹ آبان لغایت ۲ آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است.

این نمایشگاه با اهدافی همچون تبادل اطلاعات و توسعه همکاری‌های اقتصادی و فنی در حوزه شیلات، تقویت و بهبود سیستم توزیع و تسهیل ارتباطات تجاری و فنی، بازاریابی و شناخت امکانات تجاری و تولیدی در عرصه داخلی و بین‌المللی و ایجاد بستر صادرات محصولات شیلات، ارائه پیشرفت‌های داخلی و خارجی در عرصه صنعت شیلات، ارتقای دانش فنی در تولید، عمل‌آوری و بازاریابی، ایجاد زمینه اشتغال، معرفی ظرفیت‌های جدید و فرهنگ‌سازی و ترویج الگوهای بهینه مصرف غذاهای دریایی برگزار می‌شود.

به گزارش کاج پرس به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، در این نمایشگاه تعداد ۱۱۲ شرکت فعال در حوزه‌های مختلف تولید تجهیزات صیادی، فراوری محصولات شیلاتی، صنایع بسته‌بندی، تولید خوراک آبزیان، ماشین‌آلات و صنایع پرورش ماهیان زینتی و آکواریوم، تولید محصوات شیلاتی صادرات‌محور، تاسیسات و تجهیزات برودتی، پرورش آبزیان، صنایع پایین دستی دریایی مرتبط، تولید تجهیزات و ادوات تصفیه آب بهره‌وری و توسعه مکانیزاسیون، جلبک و زالو، صید فراساحل، سیستم توزین، بازار الکترونیکی آبزیان، بانک‌ها و موسسات اعتباری و بیمه‌ها، سازمان‌ها و تشکل‌های مرتبط، نشریات تخصصی حضور خواهند یافت.... .................. ................. //.... کد 75L

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

https://t.me/kajpress00

https://www.instagram.com/kajpressnews

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .