جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خواستار شد

پیش بینی منابع اعتباری برای خریدهای توافقی محصولات دامی در بودجه 1402 و برنامه هفتم توسعه

L_-129.jpg

کاج پرس: 6-09-1401

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی خواستار پیش بینی منابع اعتباری برای خریدهای توافقی محصولات دامی در بودجه سال 1402 و برنامه هفتم توسعه شد.

محمدعلی نیکبخت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی به همراه محمدی معاون توسعه تعاونیها، تشکلها و نظامهای بهره برداری، سلمان مدیرکل دفتر توسعه، آموزش و ترویج تعاونیها و تشکلهای سازمان مرکزی تعاون روستایی در یک جلسه مهمان اتحادیه مرکزی دام سبک کشور بودند.

در این جلسه که با حضور همتی رئیس هیئت مدیره، فرهمندیان نائب رئیس هیئت مدیره و دادرس مدیرعامل در محل دفتر اتحادیه برگزار شد، رئیس هیئت مدیره این اتحادیه گزارشی از روند شکل گیری اتحادیه مرکزی دام سبک کشور و چالشهای پیش روی توسعه شبکه تعاونیهای دام سبک را ارائه و خواستار حمایت و مانع زدایی سازمان مرکزی تعاون روستایی برای تشکیل و توسعه تعاونیهای دام سبک در کشور شد.

در ادامه دادرس مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور ضمن ارائه گزارشی از فعالیت اتحادیه و مشکلات دامداران دام سبک کشور به خصوص مشکل تامین نقدینگی به تشریح دلایل درخواست اخیر اتحادیه‌های مرکزی حوزه دامپروی درخصوص تامین نهاده مدت دار توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی پرداخت و خواستار کمک و حمایت سازمان مرکزی تعاون روستایی در این خصوص شد.

وی همچنین با توضیح شرایط بازار دام و گوشت تقاضای حمایت همه جانبه فنی و بازرگانی سازمان از تولیدکنندگان این بخش را همچون تولیدکنندگان زراعی و باغی را مطرح کرد.

محمدعلی نیکبخت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعان روستایی ایران نیز در این جلسه ضمن تشریح سیاستهای سازمان مرکزی تعاون روستایی درخصوص حمایت هرچه بیشتر از تشکلهای تحت پوشش و ممانعت از هرگونه دخالت در امور این تشکلها، حمایت همه جانبه خود را از توسعه شبکه تعاونیهای دام سبک در تمام استانها اعلام کرد.

به گزارش کاج پرس به نقل از پات، وی با اشاره به بودجه 1402 و برنامه توسعه هفتم، تصریح کرد: همچنین درخصوص حمایت سازمان از تولیدکنندگان محصولات دامی در بودجه سال 1402 و همچنین برنامه هفتم سازمان منابع اعتباری برای خریدهای توافقی محصولات دامی پیش بینی‌های لازم انجام شود............... . ... //.... کد 129L

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

https://t.me/kajpress00

https://www.instagram.com/kajpressnews

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .