سه شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

نیکزاد خبر داد:

مجوز صادرات ۱۰۰ هزار تن سیب‌زمینی از اردبیل صادر شد

L_-232.jpg

کاج پرس: 17-09-1401

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از صدور مجوز برای صادرات ۱۰۰ هزار تن سیب‌زمینی از استان اردبیل خبر داد.

علی نیکزاد در گفت و گویی اظهار کرد: برای تامین بخشی از زحمات کشاورزان و با پیگیری های انجام یافته، مجوز صادرات ۱۰۰ هزار تن سیب زمینی از استان صادر شده است.

وی افزود: در استان اردبیل بیش از ۸۰۰ هزار تن سیب زمینی تولید می شود که ۱۰۰ هزار تن آن در داخل استان مصرف و به میزان ۳۰۰ هزار تن نیز نیاز کارخانجات تولید نشاسته و چیپس را تامین می کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای فروش ۴۰۰ هزار تن دیگر نیز برنامه صادرات در دستور کار قرار گرفته که علی الحساب مجوز صادرات ۱۰۰ هزار تن سیب زمینی با تعرفه پایین‌تر برای صادرکنندگان صادر شده است.

برقراری پروازهای یک روزه صبح و عصر از فرودگاه اردبیل

نیکزاد همچنین گفت: با پیگیری های انجام یافته، بیش از ۲۰ پرواز در اردبیل به صورت یک روزه صبح و عصر انجام می‌شود.

وی افزود: پیش از این، پروازها برای مقصد تهران در قالب ساعات اولیه صبح و عصر در یک روز امکان پذیر نبود ولی از این پس اولین پرواز از تهران به اردبیل در ساعت ۶ صبح و بالعکس و برگشت عصر از ساعات اولیه شب ساعت ۲۱ به مقصد تهران امکان پذیر شد.

اعمال آخرین مدرک تحصیلی در رتبه‌بندی معلمان

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از اعمال آخرین مدرک تحصیلی در رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: پیش از این اولین مدرک تحصیلی ملاک برای رتبه بندی و ارزیابی فرهنگیان لحاظ شده بود که با پیگیری‌های انجام یافته در مجلس آخرین مدرک تحصیلی در نظر گرفته می‌شود........................................ //.... کد 232L

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

https://t.me/kajpress00

https://www.instagram.com/kajpressnews

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .