سه شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

سازمان شیلات ایران اعلام کرد؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری برای ایجاد زنجیره‌های ارزش ماهی تیلاپیا

M_210.jpg

کاج پرس: 26-10-1401

سازمان شیلات ایران اعلام کرد: در دومین سفر رییس‌جمهور به استان یزد برای نخستین بار اولین تفاهم‌نامه همکاری با موضوع ایجاد زنجیره‌های ارزش ماهی تیلاپیا به امضا رسید.

در جریان سفر ریاست جمهوری به استان یزد تفاهم‌نامه‌ای با موضوع حمایت از صنعت تیلاپیای کشور و ایجاد زنجیره ارزش ماهی تیلاپیا با ظرفیت ۱۰۰۰تن در سال، بین «محسن منصوری» معاون اجرایی ریاست جمهوری، «سید حسین حسینی» معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران و «مهران فاطمی» استاندار یزد به امضا رسید.

بر پایه این گزارش، با انعقاد این تفاهم‌نامه که در حضور رییس‌جمهور انجام شد شرایط جدیدی جهت توسعه و ارتقای صنعت تیلاپیا در کشور ایجاد خواهد شد.

در این تفاهم‌نامه ضمن تسهیل در روند سرمایه‌گذاری در زنجیره‌های ارزش تیلاپیا زمینه انتقال دانش و فنّاوری‌های به‌روز دنیا در کشور فراهم می‌شود.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، همچنین وزارت جهاد کشاورزی با فراهم ساختن زیرساخت‌های مناسب در مجتمع‌ها و شهرک‌های پرورش ماهی روند سرمایه‌گذاری را تسهیل و سازمان شیلات ایران مسایل و مشکلات توسعه‌ای پرورش تیلاپیا را در سطح دستگاه‌های ملی پیگیری می‌کند......................... ........‌......................... /کد 210 M

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

https://t.me/kajpress00

https://www.instagram.com/kajpressnews

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .