جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

ششمین جشنواره ملی روز جنگلبان برگزار می‌شود

 

M_211.jpg

کاج پرس: 26-10-1401

سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اعلام کرد: ششمین جشنواره ملی روز جنگلبان و جان‌نثاران منابع طبیعی روز سه‌شنبه (۲۷دی ماه) برگزار می‌شود.

این جشنواره تکریم از انسان‌هایی است که در دفاع از منابع طبیعی و حفاظت از جنگل‌ها و مراتع از جان و مال خود می‌گذرند تا این میراث ارزشمند را در اختیار آیندگان قرار دهند.

در مراسم ملی جشنواره روز جنگلبان از ۱۷نفر از جنگلبانان نمونه، خانواده‌های شهدای منابع طبیعی و از تعدادی از جنگلبانان افتخاری قدردانی می‌شود و هم‌زمان به صورت آنلاین نیز در ادارات کل استان‌ها، نمونه‌های استانی مورد تکریم قرار خواهند گرفت.

در این مراسم علاوه بر مدیران ستادی و استانی منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، مقامات ارشد وزارت جهاد کشاورزی، قوه قضاییه، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و نمایندگان تشکل‌های محیط‌زیستی و دوستداران و علاقه‌مندان به منابع طبیعی کشور حضور خواهند داشت.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، بر اساس این گزارش، جشنواره ملی روز جنگلبان از سال ۱۳۹۶همه‌ساله به همت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و تشکل محیط‌زیستی "جمعیت حامیان زمین" برگزار شده است و در سال جاری ششمین دوره‌ی آن برگزار می‌شود........................... ........‌......................... /کد 211 M

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

https://t.me/kajpress00

https://www.instagram.com/kajpressnews

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .