چهارشنبه, ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

رفع مشکل توسعه واحد دامداری هفت هزار و ۵۰۰رأسی در ری با حضور معاون استاندار تهران برطرف شد

N_34.jpg

کاج پرس: 04-11-1401

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از رفع مشکل توسعه واحد دامداری هفت هزار و ۵۰۰رأسی در بخش حسن آباد فشافویه شهرستان ری خبر داد و گفت: امکان افزایش ۳۰درصدی ظرفیت این واحد با رفع مشکل آن فراهم شد.

محمدعلی‌ مهری روز سه شنبه همراه با حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری و دیگر مسئولان از دامداری دشت مایان بازدید کرد و با توجه به ظرفیت بخش کشاورزی استان به ویژه در حوزه دامداری، توسعه این بخش را در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید ضروری خواند.

وی اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی، بانک های عامل و دیگر دستگاه‌های متولی ضمن حمایت از طرح های بخش کشاورزی به ویژه دامداری، زمینه توسعه این بخش را بیش از پیش فراهم آورند.

مهری ادامه داد: ظرفیت گاوداری شیری دشت مایان شهر ری که از جدیدترین تکنولوژی روز بهره برخوردار است، هفت هزار و ۵۰۰راس دام با ظرفیت روزانه ۷۰تن تولید شیر است.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: این واحد تولیدی برای توسعه چار مشکل بود که با تمهیدات اتخاذ شده امکان افزایش ۳۰درصدی برای این واحد تولیدی فراهم شده و در بلندمدت تا ۵۰درصد امکان افزایش ظرفیت خواهد داشت................................................. /کد 34 N

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

https://t.me/kajpress00

https://www.instagram.com/kajpressnews

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .