سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران خبر داد:

عرضه مستقیم توسط شبکه تعاون روستایی استان تهران در مراکز عرضه کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی و صنایع غذایی

 

N_287.jpg

کشاورزی آینده جهان: 22/12/1401

مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران از عرضه مستقیم توسط شبکه تعاون روستایی استان تهران در مراکز عرضه کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی و صنایع غذایی خبر داد.

لشکری مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران با اشاره به افتتاح "مراکز عرضه کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی و صنایع غذایی" توسط وزیر جهاد کشاورزی در روز گذشته، گفت: این مهم در راستای رسالت تعاون روستایی در عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به منظور تنظیم بازار و تعامل بین تولید کننده و مصرف کننده انجام شده است.

وی افزود: اتحادیه شرکت‌های تعاون روستایی شهرستانهای تهران و شمیرانات به عنوان نماینده سازمان تعاون روستایی استان تهران، عرضه مستقیم محصولات کشاورزی تنظیم بازار به ویژه کالاهای اساسی نظیر گوشت، مرغ، سیب درختی، پرتقال، سیب زمینی، پیاز و ... را در نمایشگاه‌های بهاره در "بوستان ولایت"، "بوستان پلیس" و " مصلی امام خمینی" آغاز کرده و در تعامل با شرکت پشتیبانی امور دام، گوشت و مرغ تنظیم بازاری را نیز عرضه میکند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران اهداف این نمایشگاه ها را دسترسی سهل تر، با قیمت مناسب و جلوگیری از التهاب بازار در ایام پایانی سال عنوان کرد و افزود: تعاملات لازم در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف، با نظارت مستمر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش کاج پرس به نقل از پات، گفتنی است، مراکز عرضه کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی و صنایع غذایی ۱۸ لغایت ۲۷ اسفند ماه در " بوستان ولایت"، " بوستان پلیس" و " مصلی امام خمینی(ره) و همزمان در ۱۰۰فروشگاه تعاونی مصرف در کلیه استان ها پذیرای بازیدکنندگان است........... .................................................. -کد 286 N

تلگرام: https://t.me/kajpress00

اینستگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .