پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

بارش باران و برف کشور را فرا می‌گیرد

 

N_343.jpg

کشاورزی آینده جهان: 27/12/1401

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا یکشنبه از بارش باران، برف و تگرگ در اکثر استان‌های کشور در روزهای اول و دوم فروردین خبر داد.

براساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده روی می‌دهد.

فردا سامانه بارشی جدید وارد کشور شده و باعث بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ و برف در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، زنجان و قزوین می‌شود.

روز دوشنبه در شمال غرب، سواحل غربی و مرکزی دریای خزر و دامن‌های جنوبی البرز بارش‌ها ادامه دارد. در این روز در برخی مناطق سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی رگبار و رعدوبرق پیش بینی شده است.

به گزارش کاج پرس به نقل از تسنیم، سه شنبه اول فروردین 1402 به جز سیستان و بلوچستان و روز چهارشنبه به جز بوشهر برای سایر مناطق کشور بارش پیش بینی شده است.

همچنین از روز دوشنبه تا چهارشنبه در شمالغرب، غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز کاهش دما روی می‌دهد.............. -کد 343 N

 

تلگرام: https://t.me/kajpress00

اینستگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .