جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

برپایی ۱۳ عنوان نمایشگاه تخصصی تا پایان سال در کردستان

 

C_10.jpg

کشاورزی آینده جهان: 2/3/1402

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری ۱۳ عنوان نمایشگاه در استان برپا می شود.

علیرضا فروتن در گفت و گویی اظهار کرد: براساس تقویم سالانه و مصوبه کارگروه توسعه صادرات استان و کمیته نمایشگاه‌های سازمان توسعه تجارت قرار است این تعداد نمایشگاه تخصصی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برپا شود.

وی اضافه کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی از عصر یکم خرداد با حضور ۱۳ استان کشور در سنندج برپا می شود و بتدریج دیگر نمایشگاه ها هم مانند مبلمان و لوازم خانگی، صنایع غذایی، خودرو، کتاب، فرش و تابلو فرش دایر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان بیان کرد: سال گذشته قرار بود ۱۴ عنوان نمایشگاه تخصصی در استان برپا شود که به دلیل مسائلی که در کشور ایجاد شد هفت ماه نمایشگاه تعطیل و برپایی تعدادی از این نمایشگاه‌ها هم لغو شد.

فروتن با بیان اینکه ۶ عنوان نمایشگاه تخصصی در سال ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برپا شد که مردم استان استقبال چشمگیری از این تعداد نمایشگاه داشتند، یادآور شد: برپایی نمایشگاه فرصت ارزشمندی برای معرفی و عرضه تولیدات بخش های مختلف است و به دلیل تنوع زیاد، خریداران هم گزینه های انتخابی بیشتری دارند و می توانند کالای مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.

نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان واقع در سنندج، بلوار مستضعفین، جنب میدان میوه و تره بار است.

به گزارش کاج پرس به نقل از ایرنا، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان متعلق به سه تشکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، اتاق تعاون و خانه صنعت و معدن کردستان است............................ ....... ... کد 10 C

- - - - - - - - - -

instagram.com/kajpressnews

ble.ir/@kajpress_ir

eitaa.com/kajpress

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .