سه شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

هفته کشاورزی و امنیت غذایی ابوظبی؛ با همکاری و پیوستن VIV MEA2023 و HORTI AGRI NEXT

 

 

 

 

VIV MEA، نمایشگاه بین المللی تجارت « از خوراک تا غذا» برای تولید و فرآوری گوشت طیور، تخم مرغ، ماهی و لبنیات، در خاورمیانه و آفریقا، از 20-22 نوامبر 2023، در ابوظبی برای چهارمین دوره خود بازگشایی می گردد.

کشاورزی آیندۀ جهان- 06/ 03/ 1402

VIV MEA دنیای دام را با بیش از 500 تامین کننده جهانی و منطقه ای از کل زنجیره تامین تولید انواع گونه های حیوانی گرد هم می آورد. VIV MEA که به شدت مبتنی بر تجارت است، با تمرکز واضح بر نوآوری، فناوری و تحقیقات علمی، از سال 2016 که اولین دورۀ آن برگزار شد، تاکنون بهترین نمایشگاه برای صنعت دامپروری در کل منطقه بوده است.

باغبانی هوشمند و کشاورزی پایدار در کانون هفته تجارت کشاورزی و امنیت غذایی خاورمیانه

به موازات برگزاری VIV MEA 2023، دو مفهوم جدید برای تکمیل یک مجموعه غنی در حال تکوین و نمایش هستند: HORTI AGRI NEXT (HAN) MEA 2023 ، این نمایشگاه جدید که در محل مشترک با VIV MEA قرار گرفته است، برای اولین بار مجموعه ای از غرفه داران و نام های تجاری باغبانی را عرضه می کند؛ مجموعه ای غنی و پربار از صنعت تولید و فرآوری پروتئین های کشاورزی و گیاهی آن هم در قلب خاورمیانه.

اولین دورۀ برگزاری HAN MEA آرزو دارد که یک پلتفرم بین المللی برای همه حرفه ای ها در تجارت کشاورزی در منطقه باشد که محصولات، نوآوری ها و فناوری های جدید را برای مخاطبان در حال رشد به ارمغان بیاورد.

هفته کشاورزی و امنیت غذایی ابوظبی برای دومین بار در نوامبر 2023 بازگشته است

هفته کشاورزی و امنیت غذایی ابوظبی (ADAFSW) برای اولین بار در سال 2021 توسط نهاد دولتی اداره کشاورزی و ایمنی غذایی ابوظبی (ADAFSA) راه اندازی شد. از زمان راه اندازی به عنوان بزرگترین رویداد در نوع خود در منطقه شناخته شده است که کشاورزان و تولیدکنندگان این بخش، تولیدکنندگان مواد غذایی، سیاست گذاران، دانشمندان و سرمایه گذاران و سایر دست اندکاران این عرصه را با هدف نهایی حرکت رو به جلو در کشاورزی پایدار و تامین امنیت غذایی گرد هم می آورد.

پس از اولین دورۀ ارزشمند برگزاری این رویداد، ADAFSA (اداره کشاورزی و ایمنی مواد غذایی ابوظبی) اعلام کرد که با VNU Europe، سازمان دهنده مجموعه رویدادهای جهانی VIV - از جمله VIV MEA، همکاری می کند تا هفته کشاورزی و امنیت غذایی ابوظبی را به سطح بعدی برساند. این تصمیم به مفهوم آن است که هیچ زمان و مرحله بهتری برای راه اندازی نمایشگاه HORTI و AGRI NEXT MEA وجود ندارد که همراه با VIV MEA به خوبی تثبیت شده و بتواند کل زنجیره تامین AgriFood را به صورت افقی و عمودی پوشش دهد.

VNU Europe از همه متخصصان در این زمینه دعوت می کند تا تاریخ (20-22 نوامبر 2023) ، رویداد شبکه های تجاری، دانش و بحث های آینده محور را که آینده و استانداردهای جدید در تولید محصولات کشاورزی را شکل می دهد، به یاد داشته باشند و آن را ذخیره کنند.

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال نمایید:

t.me/kajpress00

instagram.com/kajpressnews 

ble.ir/@kajpress_ir
eitaa.com/kajpress

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .