سه شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

استفاده از ظرفیت سُفرا در بازاریابی برای محصولات کشاورزی

 

C_82.jpg

کشاورزی آینده جهان: 9/3/1402

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: باید سفرا در حوزه بازاریابی در کشورهای مختلف فعالتر شوند تا صادرات با مشکل مواجه نشود که در این خصوص وزارت امور خارجه موظف به ارائه گزارش به مجلس شورای اسلامی شد.

محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در مراسم روز جهانی شیر اظهار کرد: امنیت غذایی از مباحث مهم در دنیا بوده و به امنیت ملی پیون خورده است. وی افزود: ما هم باید با نقشه راه در این مسیر حرکت کنیم و برنامه کوتاه مدت و بلند مدت مشخص داشته باشیم.

عسکری تصریح کرد: رسیدن به امنیت غذایی می تواند هزینه های درمانی را در کشور کاهش دهد.

وی افزود: علاوه بر تامین داخل، بازارهای کشورهای حوزه خلیج فارس هم خواهان محصولات کشاورزی ایران هستند و باید برای رسیدن به این بازارها تلاش کنیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از علاقمندان به تولید دانش بنیان حمایت خواهیم کرد تا ارزآوری محصولات کشاورزی ما را از فروش نفت بی نیاز کند.

وی افزود: باید در حوزه مصرف شیر فرهنگسازی کنیم تا در آینده آسیب نبینیم و سلامت جامعه به خطر نیفتد.

به گزارش کاج پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، عسکری در زمینه صادرات محصولات لبنی گفت: باید سفرا در حوزه بازاریابی در کشورهای مختلف فعالتر شوند تا صادرات با مشکل مواجه نشود که در این خصوص وزارت امور خارجه موظف به ارائه گزارش به مجلس شورای اسلامی شد...... . . ................................ ..... کد 82 C

- - - - - - - - - -

instagram.com/kajpressnews

ble.ir/@kajpress_ir

eitaa.com/kajpress

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .