پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

امضا سند تفاهم نامه مدیریت فناوری آفت كش‌ها با ایكما

اخبار کشاورزی:  امضا سند تفاهم نامه مدیریت فناوری آفت كش‌ها با ایكما

کاج پرس: 21/10/1400

یادداشت تفاهم بین سازمان حفظ نباتات کشور و موسسه کنترل اگروشیمیایی وزارت کشاورزی و امور روستایی جمهوری خلق چین ( ایکما) در زمینه مدیریت و فناوری آفت کش‌ها امضا شد.

نشست با موضوع امضا یادداشت تفاهم بین سازمان حفظ نباتات کشور و موسسه کنترل اگروشیمیایی وزارت کشاورزی و امور روستایی جمهوری خلق چین ( ایکما) در زمینه مدیریت و فناوری آفت کش‌ها در محل سازمان حفظ نباتات کشور با حضور مدیر کل دفتر آفت کش‌های سازمان، دبیر هیات نظارت بر ثبت سموم، نمایندگان دفتر امور بین الملل و سازمان‌های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی، نماینده وزارت امور خارجه، مدیر حوزه ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان حفظ نباتات کشور برگزار شد.

سید جواد نوروزیان مدیر کل دفتر آفت کش‌های سازمان حفظ نباتات کشور، در حاشیه این نشست اظهار داشت: رابطه دو کشور ایران و چین وارد پنجاهمین سال خود شده است و تقارن امضای این یادداشت تفاهم را با این رویداد مهم به فال نیک می‌گیریم.

نوروزیان ادامه داد: برنامه 25 ساله همکاری بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین بر اساس منافع بلند مدت دو کشور برنامه ریزی شده است و یکی از مصادیق مهم این موضوع در حوزه کشاورزی، بحث آفت کش‌ها می‌باشد و با توجه به تاکیدات روسای محترم جمهور دو کشور مبنی بر جامه عمل پوشاندن این سند و تاکید ویژه در این خصوص، امروز و با امضای این تفاهم نامه همکاری، فصل جدیدی در ارتباط دو کشور در حوزه آفت کش‌های کشاورزی گشوده خواهد شد.

اخبار کشاورزی:  امضا سند تفاهم نامه مدیریت فناوری آفت كش‌ها با ایكما

به گزارش کاج پرس به نقل از روابط عمومی سازمان حفظ نباتات کشور، نوروزیان با تاکید بر ارتقا سطح همکاری‌های دو کشور تصریح کرد: با توجه به همکاری تنگاتنگ فیمابین دو کشور و واردات ماده اولیه تولید آفت کش از سوی جمهوری اسلامی ایران از کشور چین، لازم و ضروری است که سطح ارتباط میان این دو کشور ارتقا یابد. توقع داریم در این راستا به سرعت وارد فاز عملیاتی شدن خواسته‌های مفاد تفاهم نامه مذکور شویم............ ........... ............ کدF 43

------------

تلگرام: https://t.me/kajpress00

اینستاگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .