جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

قائم‌مقام وزیر صمت اعلام کرد:

سخت‌افزار جدیدی به نام کالابرگ ایجاد نمی‌شود

F_12.jpg

کاج پرس: 24/2/1401

قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی با بیان اینکه سخت‌افزار جدیدی به نام کالابرگ ایجاد نمی‌شود، گفت: هیچ کمبودی در مواد اولیه نداریم و به‌تبع آن نیز مشکلی در تولید و عرضه وجود نخواهد داشت.

محمدصادق مفتح با بیان اینکه سخت‌افزار جدیدی به نام کالابرگ ایجاد نمی‌شود، اظهار کرد: تعبیر نادرستی از کالابرگ الکترونیکی شده است و سخت‌افزار جدیدی به نام کالابرگ ایجاد نمی‌شود.

قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی افزود: مردم مطمئن باشند که کارخانه‌های تولید روغن به‌طور ۲۴ ساعته در حال تولید بوده و بازار تأمین خواهد شد.

وی ادامه داد: هیچ کمبودی در مواد اولیه نداریم و به‌تبع آن نیز مشکلی در تولید و عرضه وجود نخواهد داشت.

مفتح با اشاره به بازرسی‌ها از بازار، اظهار کرد: از پایان هفته گذشته به‌طور ویژه کارخانه‌ها و شبکه توزیع مورد بازرسی قرار گرفت و سه گروه بازرسی مشترک انجام شد و حجم بازرسی‌ها ۱۰ برابر شد.

قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی افزود: مردم می‌توانند تخلفات گران‌فروشی در غیر از اقلام چهارگانه‌ای که اصلاحات قیمت روی آن‌ها انجام‌شده را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند. به گزارش کاج پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مفتح با اشاره به یارانه‌ها، گفت: مبلغ یارانه برای افرادی که اطلاعات آن‌ها تائید شود از روز اول پرداختی‌ها، محفوظ است....................... ........... کدF12

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

تلگرام: https://t.me/kajpress00

اینستاگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .