جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اخبار کشاورزی:

بازدید معاون اول رئیس جمهور از انبار کالاهای اساسی

F_13.jpg

کاج پرس: 24/2/1401

معاون اول رئیس جمهور عصر دیروز از انبارهای کالاهای اساسی و سیلوی 120 هزار تنی مجموعه شهید مدرس شرکت بازرگانی دولتی ایران بازدید کرد. در این بازدید که وزیر جهاد کشاورزی و استاندار تهران، وی را همراهی می‌کردند.

مخبر وی با توضیحات وزیر و مسئولان این شرکت در جریان وضعیت ذخیره‌سازی روغن، برنج و گندم در انبارها و سیلوهای شرکت بازرگانی دولتی ایران در تهران و سراسر کشور قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به تکمیل ظرفیت‌ انبارهای کالاهای اساسی در سراسر کشور با تلاش‌های وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت اظهار کرد: با وجود اینکه منطقه و جهان با مشکلات اساسی در زمینه کالاهای اساسی روبه‌رو هستند، اما به دلیل پیش‌بینی‌های قبلی و تأمین منابع مالی مورد نیاز توسط دولت سیزدهم، کمبودی در زمینه اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد.

به گزارش کاج پرس به نقل از فارس، مخبر با بیان اینکه با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی برای خرید کالاهای اساسی مردم، مشکلی در زمینه ذخیره‌سازی و انبار این کالاها وجود ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر، ذخایر بسیار خوبی از کالاهای اساسی و محصولات مورد نیاز مردم در انبارها موجود است.......................... .......... کدF13

در شبکه‌های اجتماعی به ما بپیوندید:

تلگرام: https://t.me/kajpress00

اینستاگرام: https://www.instagram.com/kajpress00

 

 

 

  

 

 

33561927783576807403

  

تمامی حقوق مادی معنوی سایت محفوظ است .